Vasking av babyklær

madison25

Glad i forumet
Når dere vasker babyklærne, hvordan tørker dere da klærne? Tørkestativ eller tørketrommel? Jeg bruker vanligvis alltid tørketrommel, men vil jo ikke at babyklærne skal krympe... Og siden jeg ikke bruker tøymykner er jeg redd fot at klærne kan bli litt stive? Vil jo at mini skal ha myke og gode klær å ha på seg :) Tenkte bare å høre hvordan dere gjør det :)

Jeg bruker blanda sensitiv på babyklær.
eneste jeg bruker tørketrommelen til her i huset er når jeg vasker truse / sokker.. Å når det er veldig dårlig vær å jeg skal vaske mer enn en maskin pr dag.
Jeg bruker skyllemiddel av sensitiv også.
(åsså stryker jeg babyklærne :P )

eneste jeg bruker tørketrommelen til her i huset er når jeg vasker truse / sokker.. Å når det er veldig dårlig vær å jeg skal vaske mer enn en maskin pr dag.
Ja kanskje jeg skal gå til innkjøp av neutral eller blanda sensitive skyllemiddel ;) Flink du er som stryker alle klærne også da :D

Ja kanskje jeg skal gå til innkjøp av neutral eller blanda sensitive skyllemiddel ;) Flink du er som stryker alle klærne også da :D

På snor / stativ, for vi har ikke trommel;) bruker litt neutral tøymykner, evt milo uten parfyme :)

tørkestativ, i alle fall nå før klærne er tatt i bruk.

bruker neutral vaskemiddel og tøymykner. bruker flytende vaskemiddel til babytøyet og pulver til oss andre...

Jeg tørker alt av klær på stativ, men håndklær, sengetøy, helsetepper og gulpekluter tar jeg i tørketrommelen :)

Vi tørker kun håndklær, kluter og sengetøy i trommelen, klær tørker vi på stativ, bruker nøytral vaskemiddel og tøymykner.

Har bare vasket litt senklær enda. brukte blenda sensitiv vaskemiddel og skyllemiddel. Tørket det på stativ og har sprøket det. har ikke vasket barneklærne enda. Er det for tidlig å begynne med det enda eller er det bare å sette i gang???? Har arvet en del klær. De har vært nedpakket i en plastikkeske i noen få år men lukter enda nyvasket. er det nødvendig å vaske de opp igjen på ny nå? uansett så er det vel godt nok med et kortprogram el??????

Her har jeg vasket klæran med blenda sensitiv og tørka på snora, dun dyner (ikke vaska enda) går i maskinen og så en tur i tørketrommelen (sammen med tennisballer- skal vist være lurt for dunene) etterpå:) tar ei ekstra skylling hvis jeg er usikker på om det er pulver igjen i vasken

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Tromler arvetøyet og det jeg har fra førstemann, tørker på snor det nye.. Hehe ;-) har ikke så god plass til stativ, men man får jo en del maskiner på et stativ da :-) dessuten er babytøy det eneste som er gøy å henge opp :-p

Bruker blenda sensitiv pulver og parfymefri tøymykner (tror det er comfort), kjøper store kvanta på Felleskjøpet :-D

Back
Topp