vasket vogna til jr idag:)

Pinkypie

Glad i forumet
Tok en skikkelig grundig vask på vogna til junior idag, Tenkte neste gang jeg tar en sånn vask så er det for å gjøre klar vogna til baby kommer :) Gleder meeg :) <3

Det var en koslig tanke:) Jeg har ingen barn fra før, så eg gleder meg til å kunne begynne utstyrs-shoppinga for alvor, hehe:)

Jeg har allerede kjøpt en "ny", men brukt simo vogn.. Så den er vasket og står på vent.
Aaalt fortidlig da jeg kjøpte den,men det var et kupp fra noen bekjente som såvidt hadde brukt den. :p
Gleder meg til å få vite kjønn, for har en stor bod fylt med nedpakket rosa klær som bør tas en opprydding i :D

Jeg har allerede kjøpt en "ny", men brukt simo vogn.. Så den er vasket og står på vent.
Aaalt fortidlig da jeg kjøpte den,men det var et kupp fra noen bekjente som såvidt hadde brukt den. :p
Gleder meg til å få vite kjønn, for har en stor bod fylt med nedpakket rosa klær som bør tas en opprydding i :D

Må innrømme at vi har kjøpt vugge! Av samme grunn, den var i perfekt stand til en billig penge..:P
Kjekt å kunne rydde i klær, spennende å se om du får brukt alt på nytt;)

Er veldig usikker på hvordan vi skal gjøre det med vogn... Blir 23 mnd i mellom og vi må ha en i barnehagen når den tid kommer. Har sett litt på en Beemoo søskenvogn, men elsker jo den jeg kjøpte i vinter til lillegutt. Hmm, må tenke litt mer på det der tror jeg...

Har også begynt å holde øynene åpne for kupp på nettet, som vugge og seng. Litt tidlig, men er jo så gøy :)

Back
Topp