Vasket babyklær

mira1908

Blir kjent med forumet
image.jpg Jeg er sliten om dagen, men sola og det fine været hjelper jo veldig på energien da :) Idag har jeg vasket babyklær, kosedyr og sengesett :) Nå henger de til tørk! Tenk at om litt over et par måneder møter vi bebisene våre velkommen til verden:D

Som dere ser på på de fargeløse (men likevel søte og små) plaggene så vet ikke vi kjønn på babyen vår. Jeg er så spent at jeg sprekker snart :p Vi har derfor ikke kjøpt så mye heller, men det klør jo veldig i fingrene da. Flere som ikke vet kjønn?

Ønsker alle fine augustmammaer en fin helg❤️

Last edited:
Vi vet ikke kjønn enda, og har derfor ikke orket å handlet noe annet enn ett sengesett som var på salg. Vi får forhåpentligvis vite kjønnet om 3 uker når vi skal på kontroll for morkaken, og da blir det nok litt shopping. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her vet vi kjønn og ALT går i rååååsa og lilla ;)
Tenkte å starte med å vaske opp klær å utstyr til uka. Åhhh som jeg gleder meg<3

Vi vet heller ikke kjønn, så har litt nøytrale klær og et sengetøy også får det handles mer når den lille er født ❤️

Vi vet ikke kjønn, så har ikke kjøpt særlig mye, bare det vi trenger den første tiden :)

vi vet ikke kjønn og jeg har bestilt en kjønnsnøytral body.. that's it :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Er ferdig å vaske alt i 50-56 her! Må ha ting klart jeg!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vi har ikke kjøpt så mye enda. Arvet en del ting i litt halvstore størrelser og får vel en del i små størrelser. Også er det jo vesentlig forskjell på om man f.eks får en gulpeunge eller ikke hvor mye man trenger så holder igjen litt.

Jeg har også vasket de minste størrelsene. Men vet ikke om jeg har nok klær :o

Sent from my iPhone

vi vet ikke kjønn og jeg har bestilt en kjønnsnøytral body.. that's it :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Haha, merker at jeg nesten tvang meg selv til å kjøpe det lille jeg har kjøpt. Gutte- og ( i hvertfall !!!) jenteklærne er så innmari mye søtere det som er kjønnsnøytralt. Men vi har jo ingenting fra før av og må nesten ha noe klart for de første dagene :)

Idag skal jeg gå igjennom storebror sine klær , vet vi har noe kjønnsnøytralt fra den gang. Ellers er jeg avslappet i forhold til for lite klær, butikkene er åpne etter fødsel også :)

Hva vasker dere klærne med? Hvilket vaskemiddel altså?
Her har jeg brukt vanlig omo comfort skyllemiddel...må jeg vaske igjen? Med neutral eller noe sånt?

Æ burde ha begynnt å sorter å vask klær......:rolleyes: Kaaanskje æ begynne imårra :p

Back
Topp