vaskerom nermer seg ferdig .. nye bilder

LOMO*4

Glad i forumet
kjøkken skap i børsta stål , regne med flere syns det er ugly men jeg liker industri ...hehe ser ut som kjøleskap på vaskerommet da

ungene har fått hver sitt skap , vanlig klær nede og så legger jeg arveklær som de skal bruke i framtiden øverst i skapet

fant bokstaver som brukes på bil

har ikke vasket da bildene ble tatt så mye kladde merker , det kule er at man kan bruke maGNETER PÅ SKAPDØRENE
andre siden av vaskerommet, så langt er vi kommet i dag

til slutt mine ny lekre kjøkkenstoler som jeg ble superfornøyd med
mye finere i virkeligheten og en drøm ø sitte på
kip duk ,sinnsyk kip duk ,men jentene har farget på boret så fikk ikke til å vaske av så pusse å male det til sommeren ,i mellomtiden blir det duk

Så tøft [:)][:)][:)] Sikkert godt å ha ett vaskerom og så store klær for ha klær i der [:)]

De skapene var geniale! Så lurt å ha arveklær lett tilgjengelig!! Mulig jeg må finne en lignende løsning en plass i leiligheten [;)]

jeg har også brukt køjkken skap i spisestuen men da 36 cm bred og med en annen variant på dørene og uten korger er superfornøyd heller ikke så dyre, det er masse varianter å velge på, og dørene kan jeg jo glatt skifte ut hvis jeg blir drita lei , nå liker nå jeg det moderne og stål ting så hos meg passer det bra

endelig så e vaskemaskin og tørketrommel på plass i vaskerom ..har vert uten siden 10 okt og det er veldig frustrerende når man har 4 småbarn ...så i dag er det en lykkedag...er fosatt en del igjen å gjøre på vaskerommet

Jeg liker i grunn ikke industri, liker stål på ovn og micro. Men altså, fikk kjempe godt inntrykk av dette vaskerommet ditt[:)] Passer jo kjempe bra! Ga meg litt å tenke på[:D]

takk for det[:)], må erlig si jeg er veldig spent på hvor mye kladdemerker det blir, men har ikke vasket skapene på bilde og håntakene er heller ikke på plass derfor så blir det mye kladdemerker , for alles kapene på begge sider så handlet vi for 17 000 kr på ikea den dage men da kjøpte vi en del dill utenom skapene også

skal hive ut stellebor fra badet så skal vi stelle twins jentene på disken her heller

Back
Topp