vaskerom i andre etage?

Lillebabs..

Glad i forumet
Sitter å tegner hus nå da vi håper å få en tomt. Ser ut til at alle soverom blir oppe å da tenker jeg at det er høvlig å ha vaskerommet også oppe. Noen som har det? Bråker det veldig mye ned?

Ville absolutt ikke hatt det oppe. Ville hatt det i nærheten av inngangsdøra, sånn at det går an å "hive" barna inn med skittent utetøy. Vil ikke ha trappa full av sand osv.

badet blir oppe, i tillegg til et bad nede. Kan jo kanskje ha et skyllekar i boden som er i tilknyttning til gangen?

Personlig ville jeg hatt det nede, med tanke på å kunne kaste møkkete ting rett inn der, og ikke dra alt gjennom huset!

Vi hadde det i huset vi bodde før.
Ikke noe problem.

Venninna mi har vaskerommet i tredje etasje

Ville hatt det nede, gjerne med egen grovinngang. Ville sørget for å ha en sjakt så det er lett å få skittentøy ned! Vi prøvde å få til det, emn bygde ikke nytt. Renoverte gammelt hus... Vi prioriterte bad og soverom oppe.

Tror jeg ville hatt det nede, men hva med å ha en skittentøysjakt fra andre etasje til første?

ORIGINAL: Vani

ORIGINAL: Undrer

Ville absolutt ikke hatt det oppe. Ville hatt det i nærheten av inngangsdøra, sånn at det går an å "hive" barna inn med skittent utetøy. Vil ikke ha trappa full av sand osv.

samme her

kan du ikke lage en luke fra første til andre. Så kaster du det skittene tøyet ned i luka og det havner i vaskerommet:)
da får du både i pose og sekk

jeg får kanskje lage om boden om til vaskerom da [:)] godt å høre litt erfaringer og meninger [:)]

Back
Topp