Vasker tøy....

closetta

Flørter med forumet
.....Ikke noe spesielt med det,men det er BABYTØY 
Dagens merkelige påfunn som sikkert må gjenntas om noen mnd`er 

Gleder meg til vi kommer på plass i huset og kan begynne å planlegge og gjøre istand skikkelig. Sortere klær, finne frem moseskurven, sy litt til lille snuppa vår og nyte litt
Kos deg med vaskinga!!

Er midt mellom 2 hus så jeg må gjøre ALT om igjen om ca 2 mnd`er  Tror jeg bare har litt fritidsproblemer når mannen jobber på huset......

Haha, like greit å kose seg litt på veienRedebygging er  jo noe av det koseligste man kan drive med!!Gjør jo ingenting da om man gjør det to ganger

Å det er så kos å henge opp de bittesmå klea:)

d er så utrolig koseli å vaske litt smått babytøy:-) gleder meg til å gjøre d samme, men venter til etter UL og må jo handle inn enn kommode å ha de i også:-) håper jeg får brukt endel etter snuppa mi altså:-)

Glede meg t å finna fram dei små klenå frå loftet.. E så merkeligt at den stora jentå vår har vore inni dei små klenå! Men masse goe minner <3

Det er koselig å sette i gang med forberedelseneemoticon 

Fantastisk herlig!

Jeg har også gjort det, vaska babyklærna til han som skal bli storebror, det er jo helt utrolig!

Her er klære bare lagt i en skuff fåreløpig:) Men husker det var så stas å vaske å henge opp det lille tøyet sist gang!

Det er jo så rart å se disse bittesmå klæra på snora igjen og disse babysokkene daaaaaaemoticon
Jeg og storebror har handlet inn et sett og så har vi funnet noen bodyer,bukser osv som er kjønnsnøytrale som han storebror brukte så da fikk vi en vask gitt...

Back
Topp