Vasker/rydder mannen din bra nok?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Eller må du gå over etterpå, for å sjekke om det er bra nok? :P

Kunne ikke falt meg inn å gjøre det nei. Vi har forskjellig standard men sånn er Det bare.
Han må leve med at jeg er nøyere enn Jan og jeg må godta at han ikke er like nøye som meg.

Nei, vet du hva?! Han kan håndtere en støvsuger eller en vaskefille like godt som meg, så det hadde jeg virkelig ikke giddet å bruke tid på. Jeg hadde dessuten blitt en smule fornærmet om noen gikk etter meg for å gjøre om igjen det jeg tydeligvis ikke gjør godt nok :-)

Vi har vaskedame. Så tar jeg resten som hoper seg opp imellom. Han jobber såpass mye og jeg er hjemme. Så vil ikke pålegge han mer.

Vi har forskjellig standard noe som innebærer at det ser ut på en måte når jeg gjør det og en annen når han gjør det ;)
Men vi har fordelt også etter hva vi absolutt ikke liker å gjøre. Tar jeg badet for eksempel så tar han ansvar for klesvasken, legger han sammen klær legger jeg på plass. Egentlig en veldig OK måte å gjøre det på synes jeg :)

Dersom han vasker gulvet eller støvsuger, så går ikke jeg over og gjør det en gang til nei!

Går ikke over arbeidet hans. Han er ekstremt nøye når det kommer til støvsuging og badevask. Når det gjelder rydding er han ikke like nøye som meg, og vi har ulikt syn på hva rot er, så det er som regel jeg som rydder. :)

Trenger ikke gå over etter han, han er veldig flink :)

Han er mer nøye enn meg :p

Mannen er mye mer nøye enn det jeg er. Så han burde nesten gått over etter meg...

Eh? Snakk om å være forutinntatt? :p Kan jo hende vedkommende sliter med en kronisk sykdom/bekkenløsning som gjør at det ikke er aktuelt å få rundt med verken støvsuger eller vaskekost.

Høres ut som du er misunnelig gitt ;)
Må jo bruke misunnelses-kortet;) Vi har ikke så stort hus og jeg jobber ikke fullt, så jeg vasker kjapt over.

Back
Topp