sandra 22
Gift med forumet
Jeg er jo vokst opp med att når det skal komme en baby i hus,så skal huset være rent og pent..Jeg har 2 småsøsken som mamma\pappa fikk litt seint,så jeg har hjulpet til masse hjemme.
Alltid var det husvask\nedvask som måtte til før mamma kom hjem med babyen
Skal dere gjøre noe sånt?
Jeg har ikke så mye energi om dagen så ser meg ikke syn til og drive med nedvask av hele huset,det er faktisk helt umulig for meg og få til.
Å med en mann som bare rister på hode når jeg sier det og mener det er helt hull i hode og vaske ned hele huset før lille kommer
Vi malte jo alle rom før jeg ble gravid så det er jo ikke møkkete her,men merker jeg har blitt påvirket av mammahaha
Føler nå som våren er på vei att det trengs en real vask og rydding.
vasker jo alle gulv og tørker støv 1 gang i uken,men føler uansett att det ikke er nok Kansje leie meg en vaske-dame?
Er alt man tenker på også nå siste stunden av svangerskapet
Går for mye hjemme og tenker
Alltid var det husvask\nedvask som måtte til før mamma kom hjem med babyen
Skal dere gjøre noe sånt?
Jeg har ikke så mye energi om dagen så ser meg ikke syn til og drive med nedvask av hele huset,det er faktisk helt umulig for meg og få til.
Å med en mann som bare rister på hode når jeg sier det og mener det er helt hull i hode og vaske ned hele huset før lille kommer
Vi malte jo alle rom før jeg ble gravid så det er jo ikke møkkete her,men merker jeg har blitt påvirket av mammahaha
Føler nå som våren er på vei att det trengs en real vask og rydding.
vasker jo alle gulv og tørker støv 1 gang i uken,men føler uansett att det ikke er nok Kansje leie meg en vaske-dame?
Er alt man tenker på også nå siste stunden av svangerskapet
Går for mye hjemme og tenker