Og lignende før bruk?
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ogNjaa.. om det lukter veldig "butikk", så gjør jeg det.. men ellers lar jeg være om det er ytterplagg
☆★hilsen meg★☆
Jeg og
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Hehe ja Kan ikke være for nøye mener jeg, de skal jo utvikle et immunforsvar og om alt er sterilt og kokt osv så blir det ofte bare verre. Alt med måte meiner jegBra jeg ikke er alene om det hehe
☆★hilsen meg★☆
Hehe ja Kan ikke være for nøye mener jeg, de skal jo utvikle et immunforsvar og om alt er sterilt og kokt osv så blir det ofte bare verre. Alt med måte meiner jeg
Bra jeg ikke er alene om det Tror de får bedre immunforsvar av og ikke være heeelt på tuppa med klær, flasker og diverseJa det er jeg sååå enig i!
Jeg var ganske "forsiktig" med nr 1, og ja, hun var ikke syk én gang før hun begynte i barnehage, men ble syk 2-3 ganger i mnd og dette holdt på i hvertfall 3 måneder!
Disse to andre derimot, har jeg ikke kokt flasker og smokker til, bare vasker det i oppvaskmaskin, og er ikke like nøye med klæra.. mellomste på 15 mnd, har ikke vært syk ofte, litt småforkjøla nå og da.. og da har hun jo også hatt en eldre søster som har dratt med seg litt av hvert fra barnehagen.. minste har vært småsnørrete én gang så virker som om dem to har mye bedre immunforsvar enn det eldste hadde ved sammd alder
☆★hilsen meg★☆
Bra jeg ikke er alene om det Tror de får bedre immunforsvar av og ikke være heeelt på tuppa med klær, flasker og diverse
Bra jeg ikke er alene om det Tror de får bedre immunforsvar av og ikke være heeelt på tuppa med klær, flasker og diverse