Vasker dere arveklær?

dumidalia

Gift med forumet
Vi har jo massevis av klær etter storebror som ble vasket før vi la det bort og det har ligget i tette plastkasser siden. Men det er jo liksom 3,5 år siden de ble lagt bort. Jeg tror jeg vil vaske dem, men samtidig er det kanskje ikke nødvendig?

Jeg vasker alt vi har arvet fra andre eller som har vært bortlånt, og selvsagt alt nytt..

Jeg kommer ikke til å vakse det jeg finner frem som kan brukes av gutteklærne tror jeg. Føles jo som om det nettopp er brukt. Men vasker det jeg får fra andre og nytt tøy

Jeg slites litt mellom om jeg skal vaske eller ikke.. Jeg synes det er litt lenge med 3,5 år... Og det er jo bare et par maskiner, så er det gjort. Jeg må tenke på det :p

Jeg skal vaske selv om det har ligget i plastkasser, men jeg synes vasking og stryking er en koselig forberedelse da. Også er det noe med lukten av nyvasket tøy, minner meg om baby.

• Liker
Reactions: jc
Her blir alt vasket. Har ligget på loftet i 4,5 år.

Jeg har vasket rubbel og bit! Men mest for at det lillebror arver fra storebror har ligget i pappesker på loftet. Ikke det beste valget, skulle ønske jeg la de i plastesker :P

Ja, jeg har bestemt meg. De blir vasket! Hvis ikke kommer jeg sikkert til å tenke på det hver gang jeg kler på lillebror.. "stakkars nummer to, får ikke engang rene klær...!"

Jeg vasket det når jeg la det bort, og vasker det nå igjen ;) og her er det litt over 1 år siden.

Jeg skal vaske selv om det har ligget i plastkasser, men jeg synes vasking og stryking er en koselig forberedelse da. Også er det noe med lukten av nyvasket tøy, minner meg om baby.
sign!!

Her vaskes alt, gammelt og nytt. Det har jo lagt nedpakket og har godt av en skyll og litt tørke mener eg :) Er ikke sikkert det trengs mer enn en runde på hurtigprogram.

Jeg la bort klærne etter tullemor for 2 år siden og jeg gidder ikke å vaske dem igjen. Er ikke alle klærne som kan brukes da ettersom vi venter gutt denne gangen. Klærne har ligget på et rom i tette kasser og jeg vasket de før jeg la de bort, så føler ikke det er nødvendig å vaske dem en gang til. Dessuten er de minste klærne veldig lite brukt :) Men klær som er arvet fra andre+ nye klær blir selvsagt vasket :)

Her skal alt vaskes. Koser meg med vasking og stryking. Blir så god lukt på klærne, også er det en del av redebyggingen for meg
xsmile3

Jeg har vaska alt nå, det var så koselig og storebror var med på vasking, opphenging og sammenbretting. så koselig :) nå ligger alt klart i kommoden og venter på lillebror :)

Jeg vasker alt! Klærne har ligget i plastesker i 2,5 år og ble vasket før de ble lagt bort, men likevel... Tenk på den lille babyen som kommer rett fra magen, har aldri hatt klær, såpe eller noe som helst på huden sin. Jeg velger å tro at helt rene klær, vsket med parfymefri vaskepulver er best :)

Stryker dere babytøy? :-) Søte dere er :-)

Her vaskar eg nok opp igjen ein del babytøy fra storebror, har arva nokre kle av ei venninne som nettopp er brukt og vaska av ho, så dei vaskar eg ikkje opp igjen (dei lukta nyvaska).
MEN; stryke?? Niks, det får vere grenser! (eg hatar å stryke da, kjøper minst mulig kle som må strykat, og om det må gjerast, så må sambo gjera det).

Back
Topp