Makko med 3 gull
Gift med forumet
Vasker dere f.eks. vognpose etc?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har vasket vognpose,men kun fordi den har lagt i boden i mange år.Vasker dere f.eks. vognpose etc?
Signerer denne!Hadde jeg kjøpt ny vognpose hadde jeg ikke vasket den. Vasker alt av klær, pledd, sengeklær. Slikt som lille skal ha helt inntil kroppen. Jeg er ikke 'overhysterisk' på slikt, så vasker det JEG ser på som nødvendig...
Kan nevne at vogna er brukt og har stått i kjelleren i snart 3 år samme med bilstolen.Eg vasker alt som ei laust i maskin. Noe av vogna måtte eg ta med klut for det kunne eg ikkje ta av.
Hva med dyner? Jeg tenkte ikke vaske nye dyner, men heller dynetrekkene som skal være utenpå...
Vasker dere nystrikka klær? Som ikke brukt før?
Det er smart å vaske nystrikka klær, også for å være sikker på at eventuelle løse tråder klippes bort før bruk. Som skrevet før er det også greit å få bort kjemikalier og farge som kan overføres til babyen.Vasker dere nystrikka klær? Som ikke brukt før?
Kom på jeg har en skinnfell av sau, denne går jo ikke akkurat i vaskemaskina så har lagt den i fryseren hvor den blir i noen dager, for å drepe de krypende små som kan være inni ulla