Vaskeråd?

løve78

Forumet er livet
Noen som har et vaskeråd som faktisk fjerner middagsflekker på klærne? Begynner å bli lei av klær som er ødelagt etter førstegangs bruk!!!! Isa gulper jo hele tiden, og stakkars jenta må jo få ha på seg klær...nå gulpa hun akkurat ned en helt ny lys rosa body, hadde den vært hvit kunne jeg ha klora den...men det var den da selvfølgelig ikke![&o]

maskinoppvaskmiddel. men vær litt forsiktig, det er etsende, så bruk det med måte!

ORIGINAL: Nates Mamma

maskinoppvaskmiddel. men vær litt forsiktig, det er etsende, så bruk det med måte!

Hvordan gjør du det da? Bruker du sånt pulver? For hånd regner jeg med....

Legger det i vann ei stund med litt sun-pulver. rør godt slik at det løser seg. så putter jeg tøyet rett i maskina uten å skylle det først.

ORIGINAL: Nates Mamma

Legger det i vann ei stund med litt sun-pulver. rør godt slik at det løser seg. så putter jeg tøyet rett i maskina uten å skylle det først.

Ok...men må det tas med en gang eller...tenkte på om det var håp for noen godt innvaska flekker på ennet tøy..??[:)]

æ bruk nå så enkelt som zalo.. tar flekken med en gang.. gulp/middagsflekk.. legger i vann.. hell på zalo, gnir og wips så e flekken borte.. den tok kaffeflekk m/melk i  også.. men må ta den med en gang da...

På strikkebutikker får du kjøpt noe som heter Dylon. Du lar det ligge i Dylon og varmt vann ca 20 minutter, putt det rett i maskinen uten å skylle! Tar også gamle flekker! [:)]

Zalo funke som bære d! Æ har på Zalo å lar d ligg i vann te æ vaske dæm i maskina å e d vældi fæle flekka så har æ oppi litt Vanish atme vaskepulvere [;)]

Back
Topp