Vaskepulver

Nurre

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Hva vasker dere klærne til babyen med? Har dere tøymykner i?

Bruker samme parfymefrie vaskemiddel til alle i hele huset :) Liker Coop änglamark sitt best. Tøymykner bruker jeg aldri.

Eldste mi er atopiker så her går det i neutral vaskemiddel og skyllemiddel. Bruker vanlig (men for sensitiv hud) skyllemiddel på handdukar :angelic:

Kun neutral siden jeg er veldig sensitiv. Kommer til å være veldig forsiktig med vask og alt til babyen så ikke hun også blir det :) bruker i utgangspunktet kun skyllemiddel til sengetøy og håndduker :)

Har ikke tenkt så langt enda. Men tror jeg kommer til å vaske med vanlig vaskemiddel. Også får vi heller ta det der ifra.

Har ikke tenkt så langt enda. Men tror jeg kommer til å vaske med vanlig vaskemiddel. Også får vi heller ta det der ifra.
Okey. Tenker litt sånn her også egentlig. Husker jeg vasket med neutral når L ble født, men gikk ikke lang tid så brukte jeg omo color og alltid brukt litt skyllemiddel.. Ingen her i hus som har noe allergi, så kan jo håpe på at junior ikke får noe heller.. :p

Sniker fra desember.

Har ikke begynt å vaske ennå men har kjøpt Nøytral vaskepulver, nøytral tøymykner og Effekt vaskemiddel for ull uten parfyme.

Hva vasker dere klærne til babyen med? Har dere tøymykner i?

Flytende blenda. Ikke tøymykner. Her har mannen eksem så alt er parfymefritt.

Okey. Tenker litt sånn her også egentlig. Husker jeg vasket med neutral når L ble født, men gikk ikke lang tid så brukte jeg omo color og alltid brukt litt skyllemiddel.. Ingen her i hus som har noe allergi, så kan jo håpe på at junior ikke får noe heller.. :p

Begge mine har hatt mild atopisk eksem. Men det har aldri hatt noen betydning som jeg har brukt den ene eller den andre vaskemiddelet. Veldig rart egentlig. Siden alle snakker om parafymefritt vaskemiddel med en gang en har eksem.

Men jeg tror jeg kommer til å vaske på "vanlig" måte. Også får jeg heller prøve meg en runde meg parafymefritt dersom hun får ømfintlig hud.

Begge mine har hatt mild atopisk eksem. Men det har aldri hatt noen betydning som jeg har brukt den ene eller den andre vaskemiddelet. Veldig rart egentlig. Siden alle snakker om parafymefritt vaskemiddel med en gang en har eksem.

Men jeg tror jeg kommer til å vaske på "vanlig" måte. Også får jeg heller prøve meg en runde meg parafymefritt dersom hun får ømfintlig hud.
Ja det var rart, men likevel veldig bra da :)

Vi har også alltid brukt vanlig, så tenker vi bare fortsetter med det, og som du sier.. Merker vi at han blir ømfintlig så prøver jeg meg bare på parfymefritt ;)

Bruker ikke tøymykner her i huset. Og kun parfymefri vaskemidler. Neutral på alt som ikke er ull, parfymefri milo på resten.

Back
Topp