Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okey. Tenker litt sånn her også egentlig. Husker jeg vasket med neutral når L ble født, men gikk ikke lang tid så brukte jeg omo color og alltid brukt litt skyllemiddel.. Ingen her i hus som har noe allergi, så kan jo håpe på at junior ikke får noe heller..Har ikke tenkt så langt enda. Men tror jeg kommer til å vaske med vanlig vaskemiddel. Også får vi heller ta det der ifra.
Hva vasker dere klærne til babyen med? Har dere tøymykner i?
Okey. Tenker litt sånn her også egentlig. Husker jeg vasket med neutral når L ble født, men gikk ikke lang tid så brukte jeg omo color og alltid brukt litt skyllemiddel.. Ingen her i hus som har noe allergi, så kan jo håpe på at junior ikke får noe heller..![]()
Ja det var rart, men likevel veldig bra daBegge mine har hatt mild atopisk eksem. Men det har aldri hatt noen betydning som jeg har brukt den ene eller den andre vaskemiddelet. Veldig rart egentlig. Siden alle snakker om parafymefritt vaskemiddel med en gang en har eksem.
Men jeg tror jeg kommer til å vaske på "vanlig" måte. Også får jeg heller prøve meg en runde meg parafymefritt dersom hun får ømfintlig hud.