vaskemiddel

Annicken

Forumet er livet
hvilke vaskemiddel til vaskemaskinen bruker dere ?

skriv gjerne hvilke merke dere bruker under =) om dere f eks bruker en annen type enn jeg har skrevet =)

og hvorfor dere bruker akkuart det dere gjør =)

Pulver - neutral [:)]

Klør av alt annet, og har endel eksemhud i familien.....

Pulver - OMO[:)] Er så enkelt med disse eskene, så man bare kan tømme pulveret rett i maskina, i stedet for disse posene som man må bruke skje på og trenger oppbevaringboks til osv[:)]

Flytende Blenda til alt.

Pulver Blenda. Jeg tåler ikke parfyme i vaskemidlet, klør som besatt av det!

ORIGINAL: Kaizer

Pulver - neutral [:)]

Klør av alt annet, og har endel eksemhud i familien.....

ORIGINAL: Fragle1

Flytende Blenda til alt.

det jeg bruker og, men lyst å prøve neutral =) minste mann får så lett tørr hud, og litt utslett, han har d etter meg ;P

bruker flytende ariel. Fikk en hel haug da vi fikk ny vaskemasin, og er fornøyd med det. skal vi vaske lyse/hvite klær, bruker vi blenda hvitt (eller noe i den dur). Grå truser blir plutselig hvite igjen[:D]

Det siste året har det kun gått i flytende omo.

Har brukt sånn 7 kg omo pulver fra sverige før i mange år. funka det også.

Men lukter bedre med flytende syns jeg.

Akkurat nå bruker jeg flytende omo. Har alltid brukt pulver blenda tidligere, men jeg liker at det lukter godt av klærne etter vask[8D]

Vi bruker kun flytende.
Vi ville gjort det uansett, men vi har faktisk ikke noe valg, fordi vi har så dårlig vanntrykk at det ikke spyler ut av såpeskåla, så om vi har i pulver så renner det ikke ned. Da må vi isåfall løse det opp i vann først, noe jeg har måtte gjøre når jeg har kjørt stripping med natron.

Iallefall, vi bruker hovedsaklig flytende Blenda sensitiv. Men vi har begynt å bli litt plaget med at noen av klærne får en sur lukt, spesielt sambo sine. Vi vet ikke helt hvorfor.
Men vi pleier å ta først en vanlig dæsj blenda (ca 1/4-1/3 kork), og så heller vi i et par dråper med vanlig flytende Omo Color, for å få litt parfymelukt.
Klarer ikke å bruke vanlig parfymert vaskemiddel, det blir alt for sterk lukt, og vi kan heller ikke bruke skyllemiddel, da det ikke renner ut fra skåla.

ORIGINAL: UngKongsbergJente

Bruker first price[:D]

får ingen utslett ?
er du fornøyd ? =)=)=)

Bruker bare Blenda Sensitive, mest fordi jeg ikke liker at alt annet er tilsatt parfyme.. Nøytral pulveret synes jeg ikke var like bra som Blenda, så nå bruker vi bare det..

Bruker for det meste Neutral pulver, men har Neutral flytende til de få gangene jeg vaske tøybleier.

ville gjerne likt å vite litt om billig merkene og jeg =)

opp

Back
Topp