vaskemiddel

x1xKarena

Flørter med forumet
Jeg bruker blenda sensitive uten parfyme og tøymykner uten parfyme, men degt lukter fortsatt sur morsmelk og gulp av klærne. Hva bruker dere? Vil aller helst at det skal lukte godt av nyvaska klær...

Bruker Neutral..lukter ikke så mye når det er rent da. Men lukter ikke surt iallefall [:)]

bruker litt forskjellig... akkurat no er det omo jeg bruke

her er det omo og comfort skyllemiddel. Vanner skyllemiddelet litt med vann for å ikke få så masse parfyme da, men Nathan reagerer ikke[;)]

Jeg bruker blenda sensitive uten parfyme, men har nå begynt å bruke softlan skyllemiddel- den blå, da lukter det så godt så[;)]

ORIGINAL: Nates Mamma

her er det omo og comfort skyllemiddel. Vanner skyllemiddelet litt med vann for å ikke få så masse parfyme da, men Nathan reagerer ikke[;)]

her også[;)] 

ORIGINAL: Solvit

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Jeg bruker blenda sensitive uten parfyme, men har nå begynt å bruke softlan skyllemiddel- den blå, da lukter det så godt så[;)]

Signerer men bruker den grønne med skyllemiddel. Lukter veldig godt av klærne da!

Jeg får prøve dette og se hvordan det blir. [:D]

ORIGINAL: Nates Mamma

samme her[:)]

Back
Topp