Vaskemiddel til babyklærne..

Bruker dere uparfymert vaskepulver og skyllemiddel til babyklærne nå når dere vasker dem klart til den lille kommer.. Jeg gjorde det når snuppa var baby men nå bruker vi vanlig på både hennes og våre klær.. Men det er vel best å bruke uparfymert fra dem er baby...

Her bruker jeg uparfyrmert, men mest på grunn av at jeg må ha det selv! Får vel begynne å vaske litt babyklær snart også :)

Bruker stort sett bare uparfymert, men mye pga at jeg selv trenger det :P har en pakke omo til sånt som ikke skal inntil huden, som sofapledd, vaskekluter og lignende, synes den grønne omoen lukter så godt ;)

Vi bruker bare uparfymert, best både for liten og stor ;)

Vi har ellers en liten en med atopisk eksem og da funker det jo heller ikke med annet.

Her er det også uparfymert til hele familien :)

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Har kjøpt inn neutral skylle og vaskemiddel til lillemann ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Bruker uten parfyme til alle. Da jeg ikke tåler hud og hårprodukter og har psoriasis i tilegg :)

Bruker neutral fra før, så ja det blir uparfymert her. Men har kjøpt flytende til babytøyet, bruker pulver ellers...

Termin 08.08.13

Bruker kun parfymefritt uansett, men bebiens tøy blir vasket med blenda vaskepulver/flytende og neutral tøymykner som er blandet ut med 2/3 vann slik som tøyet til resten av hurven :)

Storebror aug 09
Lillebror ventes aug/sept 13

Back
Topp