Vaskemaskinen min stopper midt i programmet!!

hønepønemor

Gift med forumet
Noen som har peiling på hva som kan ha gått galt her? Vaskemaskinen stopper midt i programmet og vil ikke gå ordentlig på sentrifugerings programmet, så jeg må ta slangen ned så vannet kommer ut, så jeg får opp døren, kjipings[:o]

Kanskje den har gjort jobben sin.[8|]

kanskje filteret trenger seg en rens...

ORIGINAL: MariRyd

kanskje filteret trenger seg en rens...

Kanskje det[:)] Er det vanlig at dette skjer da?Hvor finner jeg filteret hen?

Samme problem her, maskinen stopper på skylleprogram, og må vri bryteren et lite hakk for at den skal gå videre ellers så spstår den å spyler vann i timesvis. Tror ikke det har noe med filteret å gjøre her, for hver 15 vask ca så går den helt ut. Men det er alltid lurt å tømme filteret, du finner det helt nederst foran på maskinen, bak et deksel. Men vær obs for det renner ut en masse vann når du åpner det[:)]

Nei, er noe ordentlig gale her uheldigvis[:'(] for tok på sentrifugen FØR jeg la klærene inn, og da funket den som den skal, men nå når jeg har klær i, så stopper den før utskylling og  når jeg skrur på sentrifuge programmet så stopper den midt i..æsj, kanskje jeg blir nødt for å kjøpe ny maskin..

ORIGINAL: Lillemor1

Samme problem her, maskinen stopper på skylleprogram, og må vri bryteren et lite hakk for at den skal gå videre ellers så spstår den å spyler vann i timesvis. Tror ikke det har noe med filteret å gjøre her, for hver 15 vask ca så går den helt ut. Men det er alltid lurt å tømme filteret, du finner det helt nederst foran på maskinen, bak et deksel. Men vær obs for det renner ut en masse vann når du åpner det[:)]

Men gjør den jobben ferdig, når du skrur den ett hakk, eller stopper den midt i der også?

ORIGINAL: Lillemor1

Var jo greit forklart ang filteret.. Vet at hvis filteret blir "tett" så vil den jo ha problemer med skylling og sentrifugering...

Jeg har en litt gammel Hoover maskin, og der er det ikke sånn lukegreie på fremsiden hvor filteret skal være, prøvde å skru av dekselet bak, men ble ikke klokere, noen som vet hvor filteret skal være på gamle maskiner?

ORIGINAL: hønepønemor

Noen som har peiling på hva som kan ha gått galt her? Vaskemaskinen stopper midt i programmet og vil ikke gå ordentlig på sentrifugerings programmet, så jeg må ta slangen ned så vannet kommer ut, så jeg får opp døren, kjipings[:o]

Sånn va vaskemaskina vår også, å når vi åpna filtere rann d maaasse vatn ut pluss at der låg monge umake sokka der! [>:][:D]

ORIGINAL: hønepønemor

her var det smykker og noe greier i filteret da dte skjedde [:)]

Takk alle sammen, men vaskemaskinen har nå havnet på dyngen[:D][:@][:o][&o] så nå må jeg kjøpe ny, blærh[:'(]

Det der har vi slitt med også i perioder.Har ikke funnet helt ut hva det er ennå,men tror det er slangen bak som ligger for bøyd sånn at vannet ikke blir pumpet skikkelig ut.Gubben er jo selvfølgelig aldri hjemme da det skjer,og nysgjerrig som jeg er må jeg jo prøve å finne ut av det sjøl,og har alltid fått den til å funke igjen[8D][:D]

Back
Topp