Vaskemaskinen min lager hull i klærne

camilla82

Elsker forumet
Ja, det gjør den, har sjekket de småhullene i maskinen, ikke noe som stikker ut... Hva gjør jeg da da?? Har ødelagt 2 skjorter, så nå vasker jeg ikke mer før jeg finner ut av det. Tips?

Jeg hadde kast i trommelen min, når vaskemaskinen min laget hull i klærne.. Ikke kult.. Kjøpte ny maskin jeg..

æsj, samme gjør vår av og til... et par singletter, tunikaer osv. Følger med på denne for å se om noen har tips! Har heller ikke funnet noe i vår maskin...

Du har ikke en chihuahua??[8|]
Nei, det er kanskje bare tørketromler det gjelder...

(Sorry, har visst sett på Handy Manny for mye idag..[X(][X(][X(])

Det samme skjer av og til med mine klær, som regel tynne bomullsklær og bodyer, ullbodyene til snuppa har også raknet. [8|]
Ser ut som noen har stukket hull i dem med strikkepinne eller noe. Og jeg som beskylte søsknene mine for å ødelegge klærne mine da dette skjedde hjemme. [8D]

Nå har jeg sjekka under den pakningen i åpningen, gleppa som er der, satt ikke noe der heller[:@] Har nettopp hatt kast i trommelen men dette er fiksa nå, gikk på garantien, var et klips til demperen under trommelen som var knekt av. Ække som klesvasken vokser no særlig med 4 stk i hus heller[8D]

Ble jo litt flau i dag da, for dro bare en t-shorte av klesstativet i dag og eldstemann tok den på seg, vi hadde forsovi oss, først da vi hadde vært i bhg litt fikk jeg se at den var jo skikkelig hullet på ermen[8D] Åsså hulken t.skjorta hans som er kjøpt i Spania da...selvfølgelig[:(]
Fader altså...irriterenes..men kan det være noe som ligger inni der som blir pumpa opp og stikker ut av den pakningen da tro??

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Mamma og de hadde det problemet, og da viste det seg at det satt en mynt fast som laga hull, for da trommelen for over mynten så ble det hull der, og det ble to kanter som da stakk opp og reiv hull i alle klærne (Vanskelig forklart..[&:]).. Dette hullet oppdaget de ikke før mamma skar seg en gang på ene kanten. måtte skifte hele trommelen.

Mynten stakk opp av hullet i vaskemaskina? Er det du mener? Mistenker at det sitter noe inni maskina som ikke ender opp i lofilteret.. Så får det vel ikke på garantien heller for da er det vel bruksfeil.

ORIGINAL: *FruM*

Noen ganger kan det været at tøyet rakner opp der merkelappen har sitti. Jeg er nemlig litt dårlig på å klippe av prislapper og kan for rive litt i dem f. eks. Har sluttet med det nå fordi etter en stund (merket ikke noe med en gang) så raket tøyet og tilslutt oppdaget jeg at det var akkurat der lappen satt.

Har også opplevd at maskinen ødelegger. Ring til produsenten eller prate med de der dere kjøpte den! [:)]

He he, da får jeg ringe de igjen da, hadde repratør på Fredag[8D] Garantien går ut den 30/6.

Vår vaskemaskin lager hull på klær også! Laknene våre ser ikke ut! Og det gjør heller ikke kluten jeg bruker å vaske doen med heller! Kopphåndduker revner! På hånddukene løsner det tråder og de rakner! Det har heldigvis ikke skjedd noe slik med klærne våre enda, men jeg venter i spenning! Lofilteret er rent, og det er ingenting som stikker opp av hullene i trommelen heller... Vaskemaskina vår er ca 10 år gammel, så kanskje på tide å bytte den ut? [&:] Uff, har bare ikke råd til det i år, pga restskatt på 17000....[&o]

vaskemaskina mi klipper av armene på gensere, klipper sokker tvert av og lager masse hull i klærne. den er 2 år gammel. jeg trodde barna hadde brukt saks på klærne. men jeg fant igjen bitene i fillteret. [&:]

Back
Topp