Vaskemaskin

Karma27

Forumet er livet
Vi har en vaskemaskin med tidsindikator. Kjempegreit synes jeg! MEN! Nå har den stått at det er 2 minutter igjen i nærmere 10 minutt.. Kan den ikke telle eller?? :p

Du, det gjør vaskemaskinene på jobb også! Såååå irriterende :p de siste minuttet varer visstnok en liten evighet!

Sånn var tørketrommelen min også. Gikk over en time etter den meldte fra om 2 minutter igjen. Den er ikke i hus lenger... ;) Om den har blitt sånn plutselig trenger den kanskje service?

Min påstår han treng ny motor, men når guttungen er i hus så fungerer den :P
Har endelig fått mannen til å ringe samsung for å melde fra. Vaskemaskinreperatøren sitter bare å venter på beskjed fra samsung, så han har allerede bestilt ny motor/hovedkort :P

Min påstår han treng ny motor, men når guttungen er i hus så fungerer den :P
Har endelig fått mannen til å ringe samsung for å melde fra. Vaskemaskinreperatøren sitter bare å venter på beskjed fra samsung, så han har allerede bestilt ny motor/hovedkort :P

Så en episode av åndenes makt der vaskemaskinen var sånn :p kanskje du har leieboer :p

Så en episode av åndenes makt der vaskemaskinen var sånn :p kanskje du har leieboer :p
Er synsk selv, så ja vi har flere leieboere her. Men det er kyr :P
Hadde en mann her også for noen år siden, som skremte vettet av guttungen. Heldigvis "så" jeg han og fikk jaget han avgårde.
Men hvis det er en morrokar som driv gjøn med meg nå så får h*n reise til lyset i en fart. 2.gang på knapt 1 år at vi må bytte motor og hovedkort i maskinen!

Sånn var tørketrommelen min også. Gikk over en time etter den meldte fra om 2 minutter igjen. Den er ikke i hus lenger... ;) Om den har blitt sånn plutselig trenger den kanskje service?
Den er egentlig nok så ny :p vært sånn hele tiden :p ser tendensen på tørketrommelen og :p

Er synsk selv, så ja vi har flere leieboere her. Men det er kyr :P
Hadde en mann her også for noen år siden, som skremte vettet av guttungen. Heldigvis "så" jeg han og fikk jaget han avgårde.
Men hvis det er en morrokar som driv gjøn med meg nå så får h*n reise til lyset i en fart. 2.gang på knapt 1 år at vi må bytte motor og hovedkort i maskinen!

Huff... Høres skremmende ut men samtidig innmari spennende :)

Huff... Høres skremmende ut men samtidig innmari spennende :)
Det er spennende, men veldig slitsomt å ha de evnene. Har sett flere ånder/gjengangere oppigjennom årene, og har også renset på flere plasser. Bl.a på sykehuset måtte jeg rense på en avdeling. Var ei gammel dame som hadde jobbet som sykepleier under krigen eller noe sånt som gikk igjen på en avdeling som ikke hadde folk på om natta, men vi som jobbet i 1.etg rett under denne avdelingen hørte henne godt. Søt dame som ikke skjønte at hun var død. Og lurte på hvor pasientene hennes var. Ble stille etterpå, og siden har ingen hørt henne.

Har også sanset flere ganger angående graviditet/jobb osv på flere venner samt her inne. Men måtte gi meg da det tok så mye energi fra meg, så jeg ble syk.

Sånn er vaskemaskinen vår også, den har alltid vært sånn.

Back
Topp