Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min påstår han treng ny motor, men når guttungen er i hus så fungerer den![]()
Har endelig fått mannen til å ringe samsung for å melde fra. Vaskemaskinreperatøren sitter bare å venter på beskjed fra samsung, så han har allerede bestilt ny motor/hovedkort![]()
Er synsk selv, så ja vi har flere leieboere her. Men det er kyrSå en episode av åndenes makt der vaskemaskinen var sånnkanskje du har leieboer
![]()
Den er egentlig nok så nySånn var tørketrommelen min også. Gikk over en time etter den meldte fra om 2 minutter igjen. Den er ikke i hus lenger...Om den har blitt sånn plutselig trenger den kanskje service?
Er synsk selv, så ja vi har flere leieboere her. Men det er kyr![]()
Hadde en mann her også for noen år siden, som skremte vettet av guttungen. Heldigvis "så" jeg han og fikk jaget han avgårde.
Men hvis det er en morrokar som driv gjøn med meg nå så får h*n reise til lyset i en fart. 2.gang på knapt 1 år at vi må bytte motor og hovedkort i maskinen!
Det er spennende, men veldig slitsomt å ha de evnene. Har sett flere ånder/gjengangere oppigjennom årene, og har også renset på flere plasser. Bl.a på sykehuset måtte jeg rense på en avdeling. Var ei gammel dame som hadde jobbet som sykepleier under krigen eller noe sånt som gikk igjen på en avdeling som ikke hadde folk på om natta, men vi som jobbet i 1.etg rett under denne avdelingen hørte henne godt. Søt dame som ikke skjønte at hun var død. Og lurte på hvor pasientene hennes var. Ble stille etterpå, og siden har ingen hørt henne.Huff... Høres skremmende ut men samtidig innmari spennende![]()