Vaskemaskin/tørketrommel i ett

kakkeline

Gift med forumet
noen som har å vil dele erfaringer med meg?
hvilket merke osv...
tenkte bare til bruk av småting....

eneste jeg vet om det er at vaksemaskin tar mer kg tøy enn tørketrommelen !så man må evt vaske litt mindre i gangen [:)]

men det var kanskje ikke det du lurte på`?![8D][:D]

ingen flere????

jeg tenkte på en slik når vi skulle kjøpe, men ble ikke abefalt av noen av vennene mine eller selgerne, så skippet det. Husker faktisk ikke hvorfor, men vet det om at du kan vaske mer klør enn du kan tørke skal være ganske irriterende, så tror jeg den trekker mer strøm enn de vanlige og at de skal bli ganske fort ødelagt, men bare noe jeg har hørt hos jungeltelegrafen

Må jo bli mer tungvint siden du ikke kan starte en ny runde med klær samtidig som den første tørker da. Lettvintere ja, men likevel tar det jo til sammen lenger tid.

fordeler, du slepper å sette på tørketrommelen etter en ny vask, plasssparende, mange funksjoner, tidsinnstilling på vask og tørk

ulempe, tøyet blir liksom ikke helt tørt etter det er kjørt i tørketrommelen, litt fuktig.. maskinen blir fortere ødelagt pga mye bruk

du kan ikke kjøre vaskeprogrammet før du er ferdig med tørkeprogrammet

søstrene mine har slike, er usikker på merket men de er veldig førnøyd. Du kan stille inn slik at de først vasker så tørker, men som sagt tidligere så tar "tørketrommelen" mindre kg enn vask.

synes ikke det er noe
de jeg har erfaring med så er tørketrommelen ikke noe særlig bra,
hvis tørketrommel programet går i stykker ... så står du uten vaskemaskin

Vi hadde og kasta den rimelig kjapt ut igjen.[:@]
Får jo vaska og tørka mye mere med de separert, for da kan du jo vaske en maskin samtidig som du tørker.[:)]

Back
Topp