Vaskemaskin problem...

Lykkeliten Nr 3

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Klissvåte klær etter dei er vaska. Kjørte ekstra sentrifugering etter vask. Fortsatt like vått. Så vaska eg det på kort program og fortsatt kliss bløtt.. Var sikkert under halv maskin med klær.. Burde eg hatt mer klær i maskina ? Eller skal eg bare kjøpe ny? Blir litt oppgitt.. Avhengi av vaskemaskin.. Den er ca 5,5 år så kan jo hende den er klar for og bli bytta.. Sette på ein full maskin nå. Skal se om det blir bedre. Hadde samme problem som idag tiligere i uka når er hadde lite klær i. Men kan ikkje alltid fylle opp heller :/

Slangen ligger ikke i klem eller noe?
Ellers så tror jeg hvitevarer er programmert til å ryke etter ca 5 år... :/

Ellers har jeg lært at YouTube er en nyttig kilde til å fikse mye når det gjelder å fikse hvitevarer. Det har spart oss for mye penger, en repratør tar jo 1000kr kun for oppmøte.

Hadde samme problemet her for en stund siden, og da samboer skrudde opp bak fant han sokker på de merkeligste steder i systemet (aner ikke hvordan i all verden de har kommet seg dit). Da han fikk fjernet dem, ble den som normal igjen :) Har også opplevd det når jeg har vasket tunge ting som store laken eller utedresser sammen med mye annet, men da er den nok for tung/full - så det er jo ikke det som er problemet hos deg nå da.

Ja er typisk at den ryker når all reklamasjon er for seint :p får prøve noen vasker til eller så kjøper eg ny denne uka.. Er familie på snart 5 så kan virkelig ikkje ha stopp på vaskerommet.. Da blir det krise :p

Har du sjekka silen nede på vaskemaskinen?
Har ikkje sjekka noen ting.. Kommer meg ikkje så lett ned på gulv nivå nå når er er 8 mnd gravid :p hehe skal få mannen til og se på den i morgen. Men ønsker meg ein større maskin så er ingen krise om det er ødelagt :p hehe men alltid litt styr og kjøpe nytt.

Det skjer hvis filteret på maskinen er fullt eller det er kommet noe i det. En hundepose feks..

Har ikkje sjekka noen ting.. Kommer meg ikkje så lett ned på gulv nivå nå når er er 8 mnd gravid :p hehe skal få mannen til og se på den i morgen. Men ønsker meg ein større maskin så er ingen krise om det er ødelagt :p hehe men alltid litt styr og kjøpe nytt.
Uff nei det forstår jeg! :p det er lett at smårusk som knapper, mynter og annet lommefyll setter seg i det filteret, bare vær obs på at når man skrur ut det, tømmes ALT vannet ut den veien. Er man ikke forberedt blir det veldig vått.

Back
Topp