Vaskemaskin og tørketrommel

*Nr2*

Elsker forumet
Korleis merke har de?
Skal ut og kjøpa i morgo. Skal ha ei maskin som tek 7-8 kg, er stillegåande og har display. Og ein god tørketrommel (ikkje kombimaskin)

Er jo salg òg no, så må berre komma oss ut i morgo, flytte inn i huset tirsdag/onsdag denne veka [:D]

Tips mottas med STOR takk!!

Vi er veldig fornøyd med vår Elektrolux Inspire vaskemaskin, den har 7 kg kapasitet. Tørketrommel har jeg ikke, så vet ikke hva som er bra og ikke.

Men har du råd så er jo Miele veldig gode på både vaskemaskin og tørketrommel pluss det meste annet av hvitevarer [:)]

Høyres bra ut! Var innom elkjøp fredag, og vart anbefalt electrolux. Kanskje me går for det, da [:)]

Takk for tips!! [:D]

vi kjøpte boch for ikke om lenge siden med skånetrommel... med 8 kg..

candy tørketrommel.. veldig fornøyd med begge..

anbefale deg å kjøpe dyr vaskemaskin og litt billig tørketrommel

Er veldig fornøyd med min miele vaskemaskin, skulle gjerne kjøpt det i tørketrommel også, men det hadde vi ikke råd til. Da ble det bosch i stedet, men den er fin den også. [:)]

uansett hvordan vaskemaskin du går for så anbefaler jeg deg å ha børsteløs motor. vi har hotpoint ariston, 7 kg kapasitet og 1600 omdreininger, er superfornøyd! En flott og stillegående maskin med bøsteløs motor til i mellomklassen. Bøsteløs motor på vanskemaskin pleier å være relativt dyre..
tørketrommel har vi simens.

Back
Topp