Vaskemaskin full av SKUM!!!!

Mutta

Forelsket i forumet
Jeg skulle vaske bunadskjorta mi i stad, jeg gjorde som jeg alltid gjør, putter den inn i maskinen, men brukte denne gangen ull/silke vask fra natural. og når den var ferdig var hele maskinen full av skum!

Noen som vet hvorfor? 

Sånn ca slik som dette eller??

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/423425_10150665525270659_1884810734_n.jpg

Her har jeg vasket en vask med Kiwi sitt ullvaskemiddel, tror det heter Unik eller noe.

Mener og huske at programmet jeg brukte på vaskemaskinen var med vanlig sentrifugering, og jeg konkluderte at ullvaskemiddel blir masse skum ved hurtig sentrifuge.

Dette her har jeg nemlig klart 2 ganger.

Og bildet ble tatt etter jeg hadde begynt og fjerne skum, det var sikkert 3 ganger mer skum en dette til og begynne med

Har skummet litt med ullvaskemiddel her også. Men ikke så ille som hos Laban over.. :p

Dette skjer HVER gang maskinen vasker enten på finvask, håndvask eller ullvask.. :p
Tror det har noe med hvilke merke du vasker med.. Jeg bruker rema sitt.. Å da skummer det godt! :O Men, jeg synes faktisk det er fascinerende å sitter å drømmer om hva skummet smaker :p (Gravid lyster) :p 

Des09&Des12 skrev:

Dette skjer HVER gang maskinen vasker enten på finvask, håndvask eller ullvask.. :p
Tror det har noe med hvilke merke du vasker med.. Jeg bruker rema sitt.. Å da skummer det godt! :O Men, jeg synes faktisk det er fascinerende å sitter å drømmer om hva skummet smaker :p (Gravid lyster) :p 

Hahaha, det var jo nesten litt søtt :-) det ser jo veldig godt ut, men tviler på det ville vært det helt store.. :-)

Back
Topp