Vaskemaskin.. AEG eller Miele?

• Trådstarter Trådstarter ninni82
  • Opprettet Opprettet
N

ninni82

Guest
I dag røyk vaskemaskinen vår[>:] En Whirlpool..vil ikke ha det igjen, synes levetiden er for kort.
Står mellom Miele og AEG nå. De er begge ganske dyre, men tror det er verdt det når de har så lang levetid og bra maskiner.
Noen som har erfaring med disse merkene og kan anbefale meg det ene eller andre?
Evt. modell?

har AEG, storfornøyd [:D]

Har en forholdsvis enkel AEG...superfornøyd :) Husker ikke modell desverre..

Mamma og de har hatt AEG i de siste 15 årene. Har fungert bra.

Vi har miele og er storfornøyd med den.

Ville valgt en hoovver [:D]

MIELE !!! Det eneste rette ;) Lengste levetiden på de maskinene! Er laget for å holde i minimum 20-25 år ! Stoooor fornøyd med vår maskin!! [:D][:D][:D]
Merke : Softtronic W 3745 [:D]

Foreløbig ganske jevnt på pollen[:D][8D]
Skal ta meg en tur og kikke på begge deler i morgen...må jo ha vaskemaskin!!
Blir veldig glad for erfaringer og tips[:)]

Miele og Asko er gode hvitevarer generelt. [;)]

Vi har AEG, og er suuper fornøyd[:D][:D]
De er nok litt billigere enn Miele også?

Vi har hatt vår i snart 2år, og den er som ny, vasker helt rent, og har mange "funksjoner."
Min tar 8kg, noe som er kjempe praktisk[:D]

har nett kjøpt AEG men ikke hatt den så lenge at jeg vet den er gode ting liksom... Miele vet jeg er gode ting, men veldig dyre i innkjøp

Miele. Uten tvil. 

ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle

har AEG, storfornøyd [:D]

nå vi så på vaskemaskiner for en uke siden, sa de at Miele var best, men at AEG var en god nummer to.

ORIGINAL: NårSkjerDet

nå vi så på vaskemaskiner for en uke siden, sa de at Miele var best, men at AEG var en god nummer to.

Det hadde jeg også sagt, om jeg fikk provisjon!![;)] Miele maskiner er ganske så dyre!!
Jeg har AEG.. Veldig fornøyd!! Hører den ikke på stua, selv om badet er vegg i vegg med sofaen[:)]

Vi har nettopp gått fra wirlpool til miele. Er kjempe fornøyd med miele. Stillegående og tøyet blir reint og mykt!

eg kjøpte ein heeeilt nye aeg og den har eg isje hatt i 2 år ein gang og den har mått vert på reperasjon 3 ganger... så eg ska aldri ha aeg igjenn... har aeg på jobb og å den åg e driiiiid...

Back
Topp