Vaskehjelp?

Bokorm112233

Blir kjent med forumet
Hei alle,

Lurer rett og slett på; har noen erfaring med å leie vaskehjelp og har lyst til å dele erfaringer?

Timespris? Firma eller selvstendig næringsdrivende? Vasker den / de kun "der det er ryddig"? Eller er de villig til å hjelpe til med å rydde? Fast en gang i uka eller sånn "på forespørsel"?

Har vaskedame som også bretter tøy og skifter på senger, helt topp! Kommer til å fortsette med det hele livet :) hver 2. uke. Samme dama i 4 år. Hvitt, 200kr/t :-)

Kommer vaskedamer hit for første gang neste torsdag, renholdsfirma og 500kr eller fastpris etter avtale, de kommer 2-3 stykker - de vasker absolutt alt, de kan også rydde (men d gjør vi selv) og skifter sengklær. De skal komme en gang i mnd for å ta en skikkelig vask (de tar tak og vegger på kjøkken, bad og yttergang i desember). De tar ikke rommene til de 4 største barna, da det er demmers ansvar. Pluss at de må bidra med rydding og vasking i resten av huset også, derfor har vi valgt å ha vaskehjelp bare en gang i mnd:)

Jeg har hatt vaskehjelp annenhver uke i flere år. Betaler 200kr i timen i kontanter. Kunne ikke klart meg uten, anbefales på det sterkeste. Flere av mine familiemedlemmer og venner har også vaskehjelp.

Okey, jeg er ikke fornøyd med arbeidet som ble utført igår. Og det var absolutt ikke verdt prisen! Gulvene var flekkete og sofaen var ikke støvsugd selv om de påstår d + at vinduskarmene ikke var vasket +++ Skal betale de nesten 3000kronene for 5 timer og gi de dårlig anmeldelse og ikke anbefale de videre ihvertfall, noe som de også har fått beskjed om på mail.

Jeg har lært at jeg skal undersøke mere, for jeg så ting på fb siden demmers som jeg stusset en del på igår kveld. Pluss at jeg skal forhøre meg litt med flere før jeg gjør noe slikt impulsivt igjen.

Så mitt råd er å forhøre deg godt først:rolleyes:

Okey, jeg er ikke fornøyd med arbeidet som ble utført igår. Og det var absolutt ikke verdt prisen! Gulvene var flekkete og sofaen var ikke støvsugd selv om de påstår d + at vinduskarmene ikke var vasket +++ Skal betale de nesten 3000kronene for 5 timer og gi de dårlig anmeldelse og ikke anbefale de videre ihvertfall, noe som de også har fått beskjed om på mail.

Jeg har lært at jeg skal undersøke mere, for jeg så ting på fb siden demmers som jeg stusset en del på igår kveld. Pluss at jeg skal forhøre meg litt med flere før jeg gjør noe slikt impulsivt igjen.

Så mitt råd er å forhøre deg godt først:rolleyes:
3000kr for 5 timer??? Det er jo villt!!

3000kr for 5 timer??? Det er jo villt!!
Ja, og da fikk vi 5% avslag fordi det var første gangen må vite :rolleyes: helt helt helt sykt! Sendte mail om hva vi ikke var fornøyd med og at det ikke var verdt prisen + at vi ikke ønsker å bruke tjenestene deres igjen og at vi ikke anbefaler de videre.
Jeg snokte på fb siden demmers i går kveld og da så jeg flere innlegg der de gledet seg til pengene kom og at de fikk bra betalt med dollartegn smilery bak - og andre innlegg som ikke var helt ok synes jeg:facepalm:

Ja, og da fikk vi 5% avslag fordi det var første gangen må vite :rolleyes: helt helt helt sykt! Sendte mail om hva vi ikke var fornøyd med og at det ikke var verdt prisen + at vi ikke ønsker å bruke tjenestene deres igjen og at vi ikke anbefaler de videre.
Jeg snokte på fb siden demmers i går kveld og da så jeg flere innlegg der de gledet seg til pengene kom og at de fikk bra betalt med dollartegn smilery bak - og andre innlegg som ikke var helt ok synes jeg:facepalm:

Høres ut som et litt useriøst firma, da! Jeg skal undersøke litt nøye før jeg evt bestemmer meg

Sniker. Har hatt to forskjellige firma her, bare hvitt. Koster ca 1200 for 100 kvm og da er de her totalt to timer (en time hvis de kommer to stk). Det ene hadde fastpris og det andre timespris, men ble ca det samme. Pris varierer sikkert også med om du selv stiller med vaskemidler og mopper eller om firma har det med.

Back
Topp