Vaskehjelp

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Det skal vi skaffe oss. Det er bestemt for leeeenge siden. Men å finne en blir spennende å se. Mange som kan alt for dårlig norsk. Var ei norsk som jeg avtalte møte med i kveld men fikk melding på morraen i dag at hun ikke kunne ta på seg jobben allikevel. Nå kommer det to polske jenter på lørdag og skal se her. På sms virket språket bra, så da gjenstår det å se...

Noen med erfaringer? Har liksom hørt om de som har vasket istykker høyglans stål med jif skurekrem og sånn... Kommer nok til å gi klare instrukser og være hjemme de første gangene og følge med :p

Jeg ville stilt spørsmål om hvordan de f.eks vasker diverse ting. Hvis de får klare instrukser burde det gå bra tenker jeg. Liker ikke at ting blir lagt på feil plass, så selv om det frister med vaskehjelp har det blitt at det er meg og mannen som vasker. Håper du finner noen du er fornøyd med. Men er det svart? Hvis ikke bør de være dekket av forsikring gjennom vaskebyrået hvis de skulle ødelegge noe.

De skal ikke flytte på noe da. Vi må jo ha det ryddig slik at de kommer til å får vasket. Om de løfter på noe pynt på en hylle regner jeg med de setter det der det stod.
Jeg ville stilt spørsmål om hvordan de f.eks vasker diverse ting. Hvis de får klare instrukser burde det gå bra tenker jeg. Liker ikke at ting blir lagt på feil plass, så selv om det frister med vaskehjelp har det blitt at det er meg og mannen som vasker. Håper du finner noen du er fornøyd med. Men er det svart? Hvis ikke bør de være dekket av forsikring gjennom vaskebyrået hvis de skulle ødelegge noe.

Back
Topp