Vaskehjelp

Løvebrøl

Gift med forumet
Er det noen her som har vaskehjelp?

Jeg og mannen har lyst å skaffe det. Kommer til å gjør det i framtiden.

Ja, og det er den beste investeringen vi har gjort for hele familien! Mor maser mindre og er mindre sliten og far er superhappy for å slippe å vaske. Vi rydder alle 4 sammen dagen før hun kommer.
Anbefales :)

Jg ønsker mg!! Mn så vanskelig å finne en bra.. Har hatt det før, helt fantastisk! Verdt hver krone.

Det tror jeg vi også må ha etterhvert når vi flytter inn i huset :) :) jeg tror 90% av kranglingen er pga husarbeid som ikke blir gjort eller er skjeivt fordelt... :P verste er at ikke han tar INITIATIV til husarbeid selv!!

Har ikke, men kommer til å vurdere de når vi får en til :) før jul sto de vell mellom at jeg skulle gå ned til 80% eller om vi skulle få vaskehjelp :p men jeg valgte å gå ned til 80:) men tenkte å leige vaskehjelp til å ta nedvask på hele huse dør bebien kommer :)

Lurer virkelig på å investere i det ja, men mistenker de er dyre her.. Sku gjerne fått taki ei som jobba svart :-O Hehe.. Vi er jo ikke rike med snart 4 små på stipend og selgerlønn..

Det tror jeg vi også må ha etterhvert når vi flytter inn i huset :) :) jeg tror 90% av kranglingen er pga husarbeid som ikke blir gjort eller er skjeivt fordelt... :p verste er at ikke han tar INITIATIV til husarbeid selv!!

Tar NOEN mannfolk initiativ til husarbeid? Helt utrolig. Har nevt det til han 10000 ganger at slik rot som han lager gjør meg vanvittig sliten, men han gjør kun det som er avtalt.. Kjøkken annenhver dag..... BAH! Eller, vi har avtale om å vaske gulv annenhver gang men nå har det vært hans tur i noen uker..!!! Så tror han bare venter til jeg ikke orker mer og vasker selv :(

Har veldig lyst på egentlig. Men bor i leilighet så ser ikke nødvendigheten enda. Kanskje når vi flytter i hus! Har også en flink man så er ikke noe særlige konflikter rundt det. Jeg må nok ta initiativet men det er ihvertfall ikke noe sukking og stønning. Og innimellom kommer det helt av seg selv. Som i går da han gjorde det før han reiste på tur som en gave på kvinnedagen!:)

Vi har snakket om det, og tror det absolutt kunne vært en fordel for forholdet, men kan dessverre ikke ta oss råd til det nå. Men jeg håper vi får det til i framtiden :)

Da benytter jeg muligheten til å skryte av min mann som definitivt gjør mest husarbeid her hjemme, så tror nok han ønsker seg vaskehjelp:P

Da benytter jeg muligheten til å skryte av min mann som definitivt gjør mest husarbeid her hjemme, så tror nok han ønsker seg vaskehjelp:p

hihi...samme her!
I går hadde vi gjester- jeg vasket badet og lagde middagen, han tok seg av resten av husarbeidet. Er nok heller han som må pushe meg litt- særlig i det siste når jeg har vært så trøtt og sliten etter jobb. I går var faktisk første ettermiddagen jeg ikke sov da jeg kom hjem. Rakk det ikke før gjestene kom, men da var jeg i drømmeland før hodet nådde puten også :)

Vi pleier å ta enten fredag lørdag eller søndag og ta huset sammen, sånn at alt blir tatt grundig, og så vedlikeholder vi(han) resten av uken.. Det fungerer veldig greit, men jeg har jo vært så dårlig så har knapt nok gjort noe de siste tre månedene!

Tar NOEN mannfolk initiativ til husarbeid? Helt utrolig. Har nevt det til han 10000 ganger at slik rot som han lager gjør meg vanvittig sliten, men han gjør kun det som er avtalt.. Kjøkken annenhver dag..... BAH! Eller, vi har avtale om å vaske gulv annenhver gang men nå har det vært hans tur i noen uker..!!! Så tror han bare venter til jeg ikke orker mer og vasker selv :(

mannfolk altså! :P men tydelig at noen faktisk er flinke, ser jeg her! Dere er heldige!! :) :) men burde nok være flinkere selv også.. som regel har det vært slik at den med flest fridager, gjør mest husarbeid. Og det synes jeg er greit.. Men det siste halvåret har samboer vært sykemeldt pga bruddskader i sommer.. De siste mnd har han vært frisk nok til å gjøre ting hjemme, men neida.. fortsatt like dårlig til å gjøre husarbeid :P

Vi har også:) Super deilig! Hver 14 dag, og 600kr pr gang. Såå verdt det :p

Vi hadde det, men har tatt en pause med vaskehjelp nå da min mann plutselig har blitt veldig effektiv og flink hjemme. I helgen har han både vasket huset og laget mat :)

Her er det også mannen som vasker huset, og det helt på eget initiativ :)

men vi ønsker oss hushjelp (altså vaskehjelp) likevel, for da kan vi heller gjøre noe sammen de timene det tar.

Back
Topp