Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva koster det?Ja, og det er den beste investeringen vi har gjort for hele familien! Mor maser mindre og er mindre sliten og far er superhappy for å slippe å vaske. Vi rydder alle 4 sammen dagen før hun kommer.
Anbefales
Det tror jeg vi også må ha etterhvert når vi flytter inn i huset jeg tror 90% av kranglingen er pga husarbeid som ikke blir gjort eller er skjeivt fordelt... verste er at ikke han tar INITIATIV til husarbeid selv!!
Da benytter jeg muligheten til å skryte av min mann som definitivt gjør mest husarbeid her hjemme, så tror nok han ønsker seg vaskehjelp
Tar NOEN mannfolk initiativ til husarbeid? Helt utrolig. Har nevt det til han 10000 ganger at slik rot som han lager gjør meg vanvittig sliten, men han gjør kun det som er avtalt.. Kjøkken annenhver dag..... BAH! Eller, vi har avtale om å vaske gulv annenhver gang men nå har det vært hans tur i noen uker..!!! Så tror han bare venter til jeg ikke orker mer og vasker selv
Betaler 120 kr timen. Jeg sier til henne hva ekstra hun skal ta hver gang, eks. vinduer oppe, så legger hun igjen timeliste. Kommer hver 14. dag. Vi støvsuger og rydder i mellom selv.Hva koster det?
Betaler 120 kr timen. Jeg sier til henne hva ekstra hun skal ta hver gang, eks. vinduer oppe, så legger hun igjen timeliste. Kommer hver 14. dag. Vi støvsuger og rydder i mellom selv.