Prinsesse Blå
Forelsket i forumet
Nå har vi endelig blirr ferdig med vaskerommet vårt!!! [:D] Herlig! Men resten av huset er nedstøva og skittent. Tenkte jeg skulle få tak i noen som kunne vaske huset mitt (svart, hvitt blir sååå dyrt ser jeg for meg). Men lurer på om noen andre har erfaring med dette? De jeg har snakket med har vært ganske dyre (mtp svart betaling), 140 - 150 kr timen. Eller er det jeg som er helt ute på jordet???... Del gjerne erfaringer med meg, og har noen tips om noen jeg kan kontakte eller et firma som ligger under eller på samme pris så gi gjerne et hint!!! [:)]
Tror virkelig ikke kroppen min tåler at jeg vasker rundt hele huset nå....
-----------------------
Nå er jeg såååååååååååå fornøyd her jeg sitter!
Har akkurat avtalt at på mandag, om ei lita uke kommer en dame og vasker huset vårt, fra topp til tå!!! Jeg gleder meg som en liten onge!!!! Det skal bli sååå herlig! Og ja, vaskehjelp tror jeg på at er verdt det! Den dagen jeg er i full jobb og har TO barn som krever sitt kommer jeg nok til å prioritere det på permanent basis...
Ha en fantastisk kveld damer!!! Håper alle er like lykkelige som meg i dag [:)] ( sola skinner og våren står på trappa også vettu) [;)]
Tror virkelig ikke kroppen min tåler at jeg vasker rundt hele huset nå....
-----------------------
Nå er jeg såååååååååååå fornøyd her jeg sitter!
Har akkurat avtalt at på mandag, om ei lita uke kommer en dame og vasker huset vårt, fra topp til tå!!! Jeg gleder meg som en liten onge!!!! Det skal bli sååå herlig! Og ja, vaskehjelp tror jeg på at er verdt det! Den dagen jeg er i full jobb og har TO barn som krever sitt kommer jeg nok til å prioritere det på permanent basis...
Ha en fantastisk kveld damer!!! Håper alle er like lykkelige som meg i dag [:)] ( sola skinner og våren står på trappa også vettu) [;)]