Vaskedilla...

*Malin*

Betatt av forumet
Dette har jeg aldrig hørt om før men skjønner at det ikke er SÅ uvanlig.
Jeg har altså fått støv på hjernen etter at jeg ble gravid.
Har altid likt og ha det rent og ryddig men nå er det ekstremt.
Må ha det skinnende rent hele tiden.
Såpe lukt og såpeskum er det beste jeg vet for tiden[8|]
Sterke lukter som salmiakk og slikt og( som jo ikke er bra fo barnet)
Vasker kjøkken og bad flere ganger om dagen mens jeg sier til meg selv at dette er syyykt!!!
Samme når jeg dusjer masse såpe så det blir masse skum. Må smøre meg med feite kremer så jeg ikke skal tørke helt ut[8|]
Nå har jeg skikkelig bekkenløsning og får ikke til så mye. Holder på å gå på veggen...I tillegg så er det digg og fylle bensin på bilen... elsker lukta..
[&:][&:][&:]
Noen som kjenner seg igjen, eller er det bare meg?

Hehe.. sånn har ikke jeg det[;)]
Men merker jeg ar fått mer støv på hjernen da, noe som sikkert er normalt da jeg kun går hjemme å ser på det om dagene[8D]

Akkuratt som å høre om meg selv [:D][:D]
ORIGINAL: *Malin*

Dette har jeg aldrig hørt om før men skjønner at det ikke er SÅ uvanlig.
Jeg har altså fått støv på hjernen etter at jeg ble gravid.
Har altid likt og ha det rent og ryddig men nå er det ekstremt.
Må ha det skinnende rent hele tiden.
Såpe lukt og såpeskum er det beste jeg vet for tiden[8|]
Sterke lukter som salmiakk og slikt og( som jo ikke er bra fo barnet)
Vasker kjøkken og bad flere ganger om dagen mens jeg sier til meg selv at dette er syyykt!!!
Samme når jeg dusjer masse såpe så det blir masse skum. Må smøre meg med feite kremer så jeg ikke skal tørke helt ut[8|]
Nå har jeg skikkelig bekkenløsning og får ikke til så mye. Holder på å gå på veggen...I tillegg så er det digg og fylle bensin på bilen... elsker lukta..
[&:][&:][&:]
Noen som kjenner seg igjen, eller er det bare meg?

jeg har blitt helt motsatt jeg ..
føles som jeg har null energi om dagen, så her får det bare se ut som det gjør [8|]
orker rett og slett ikke rydde og vaske ..
får satse på det går over snart [;)]

Her er det sola som satte i gang meg, nå er det deilig å få ut madrasser og skifte på senger, tørker støv og vasker gulv, deilig at det blir rent og mindre støv inne[;)]

her å satt sola meg i gang[:)] har skrubba ovnen så den er blank og fin pluss at jeg har vasket ned kjøleskapet så vi slipper å gjøre det når vi flytter pluss at jeg har begynt å vaske ned kjøkkenet før vi flytter[:D] eneste som mangler er vel huset vi skal flytte inn i haha!!!

Har IKKE støv på hjernen, har rett og slett ikke ork til å drive på så mye! 

Og lukta av bensin har jeg alltid likt!!

ORIGINAL: tinejento

Hehe.. sånn har ikke jeg det[;)]
Men merker jeg ar fått mer støv på hjernen da, noe som sikkert er normalt da jeg kun går hjemme å ser på det om dagene[8D]

Plagsomt å gå hjemme når man egentlig skulle gjort masse mer enn man klarer!

Får ikke lov til å vaske eller støvsuge jeg
Snek meg til å vaske badet er om dagen noe som resulterte i total gangsperre og en søvnløs natt .....er ikke sikker på om det var verdt det ...
Orker ikke å vasse i hybelkaniner ...det er frustrerende ....

ORIGINAL: Tussi75

Får ikke lov til å vaske eller støvsuge jeg
Snek meg til å vaske badet er om dagen noe som resulterte i total gangsperre og en søvnløs natt .....er ikke sikker på om det var verdt det ...
Orker ikke å vasse i hybelkaniner ...det er frustrerende ....

Skjønner deg godt!  Dessuten er det ikke lett å kreve at sambo skal gjøre så mye heller.. Han jobber lange dager+ at det er oppussing når han kommer hjem... Døgnet har ikke nok timer for han stakkars!
Mamma kommer på søndag og vasker stue og kjøkken for meg! Endelig ferdig med oppussing av kjøkkenet nå

Rydder å vasker til den store gullmedaljen jeg og!Litt irriterenes å ha støv på hjernen ja![&:]Men jeg prøver å komme meg ut om dagene så jeg slipper å være hjemme å vaske hele tiden!Deilig å være ute nå når våren er på vei!Nydelig vær her iallefall![:D]

Back
Topp