Vaskedag

jc

Gift med forumet
I dag har jeg tenkt å vaske huset, nemlig...
Med full jobb og guttungen løpende rundt beina mine hver dag føler jeg at det blir bare "kattevask". Så jeg har gleda meg til ferien, for nå skal jeg vaske!!!!
Guttungen var glad og fornøyd med å komme i barnehagen, mannen er på jobb, så nå kan jeg skru musikken på full guffe og svinge meg med moppen
Egentlig hater jeg å vaske, men ikke i dag

Kos deg med vaskinga :)

Skal ta en liten rydde og vaskesjau her etterpå, før jeg skal til å lage burgerbrød og så chiliburgere :)

Her å skal det prøves å vaskes , men her er det kvalmen som setter en stopper for det .... Men får begynne pent , ellers blir vel gubben sur når han kommer hjem :P 
Og snart kommer svigers på besøk så da er det vel greit at det ser bra ut her :P Hehe , 

Kos deg med vaskingen i dag :D

Var kommet godt i gang med vaskinga, så måtte jo typisk barnehagen ringe!!!! Guttungen var full i feber så da måtte jeg hive meg i bilen å hente han...så huset er langt ifra ferdig vaska. Håper han blir fort frisk, så jeg får vaske ferdig.
Men det "positive", jeg fikk begynt å strikka på den omslagsbodyen fra boka jeg kjøpte nå

Hadde jeg bare hatt energi til å vaske...

Hehe, jeg har vasket meg selv i dag og er godt fornøyd med det! 

Så bra januar13 jeg fikk ikke vaska meg selv før langt ut på dag...når gubben kom.

Back
Topp