Vaske voksi classic?

Lirisi

Forumet er livet
jentene i juni13
Noen her som har den posen og vasket den?

Kjøpte brukt nå, til å ha i bhg. Sambo som hentet den, og den var flekkete og støvete... Skuffende ..! Men står at den skal renses, trekket kan vaskes på 60. Men googla, og noen har kjørt hele i maskin , t o m i tørketrommel. Så da tenkte jeg å høre med dere ;)
 
Er det den gamle typen?

Eg har ein slik, eg vaska berre trekke og lufta dyna. Men nå fekk eg den av mamma, ho hadde bruka den til søstra mi. Kanskje litt annerledes. Men man kan jo vaske dyner stort sett i maskin, samt tørke i trommel :) Veit noen bruker tennisballer pga duna i trommelen.
 
Ja. Jeg tenker jeg prøver å kjøre den i maskin :p kjører jo dyner i den. Blir den ødelagt har jeg bare tapt 400kr :p

Det var en gul stor flekk inne i den. Og da MÅ den vaskes. Ekkelt ..
 
Er det ikke dun i selve posen? Går nok å vaske den i maskinen, men tror (etter å ha fulgt med hva svigermor gjør) ha en sko eller noe slikt i tørketrommelen så det banker dunet fluffy igjen.
 
Slang den i vaskemaskin, og nå i tørketrommel. Kun dyna inni. Spent på hvordan det går :p

Trekket driver å vaskes nå. Det skal jeg henge opp!
 
Det blir nok reint :) Den posen er skikkelig god :)
Ja, har en fra før ;)

Mente egentlig å kjøpe voksi city. Syns den er fin. Men prøver å tenke økonomisk :p angra litt da jeg så den brukte vi kjøpte. Men blir nok ren ! Kjører andre runde i tørketrommel nå, var litt klemt sammen etter en runde :p
 
Ja, har en fra før ;)

Mente egentlig å kjøpe voksi city. Syns den er fin. Men prøver å tenke økonomisk :p angra litt da jeg så den brukte vi kjøpte. Men blir nok ren ! Kjører andre runde i tørketrommel nå, var litt klemt sammen etter en runde :p

Skjønner det er surt :( Eg kjøpte brukt vinterdress til lille. Den såg heilt fin ut, men da eg var på veg heim synes eg det lukta så rart i bilen. Så var det dressen lukta en god blanding av kjeller og mugg, nå er den vaska to ganger og hengt på lufting i en uke :p Er bare reserve dress, men likevel :p
 
Skjønner det er surt :( Eg kjøpte brukt vinterdress til lille. Den såg heilt fin ut, men da eg var på veg heim synes eg det lukta så rart i bilen. Så var det dressen lukta en god blanding av kjeller og mugg, nå er den vaska to ganger og hengt på lufting i en uke :p Er bare reserve dress, men likevel :p
Herregud.. At folk har hjerte til å selge slikt?!
 
Jeg mener mamma sa hu bare hadde putta dyna inn i maskinen ja.. også tromlet den etterpå. Jeg har 2 slike :) elsker de!! Den etter søstra mi har jeg fått sydd nytt trekk til
 
Men er vel egentlig ikke så dyrt? Siden den koster ny 1800-2000kr ?

Men skuffende ja. Sa den knapt var brukt ....! :/ irriterende at sambo ikke sjekket før han tok imot :p

Nei nei, det er absolutt ikke dyrt. Men når den er skitten og ekkel så er det ikke billig heller. Hvertfall om dere fikk beskjed om at den var fin. Jeg forstår ikke hvordan folk får seg til å selge ting sånn.
 
Nei nei, det er absolutt ikke dyrt. Men når den er skitten og ekkel så er det ikke billig heller. Hvertfall om dere fikk beskjed om at den var fin. Jeg forstår ikke hvordan folk får seg til å selge ting sånn.
Han skrev "den er knapt brukt" ehm ... Men nå er den vasket ;)
 
Vi kjøpte jo vogn full av mugg.. Siden jeg har så flaks. :p Men nei, forstår ikke hvordan folk får seg til å selge slikt.
Stemmer det! Liker egentlig ikke å kjøpe brukt.

Men skal faktisk kjøpe lekegrind, bilstol og vippestol brukt nå. Men det er fra ei på barselgruppa :) og hun har alt på stell. Men hadde ikke gjort det om jeg ikke hadde vært hjemme hos henne å sett / og kjent hun :)
 
Back
Topp