Vaske vogna ?

Lykkeliten Nr 3

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Vi skal bruke samme vogna til babyen som jenta vår på 3 år hadde. Bagg delen er heilt rein. Men har stått i kjelleren og er nokk støvete. Mannen kom hjem med ein tekstil rens. Tenker og prøve den. Hva vasker dere med? Evt vasker dere den? Eg hadde ikkje kommt på det uten at mannen kom hjem med den rensen :p tenkte og hive trekke til bilstolen i vaske maskinen. Kan gjør det med noen deler fra vogna og. Men tror ikkje det går med alt.

Jeg vasker den ikke :P den var ny i 2012.

Tror jeg skal lufte bagdelen godt, og så legger jeg rent trekk på madrassen bare. ;)

Min og var ny i 2012.. Men er ikkje møkkete. Er kun støv evt :)
Nei, mi er heller ikke skitten. Og den har vært oppbevart tørt og i en plastsekk. Så derfor tenker jeg det holder å lufte den noen timer på trappa, og banke madrassen godt. Lineren inni bagen er forsåvidt enkel å ta av, så den kan få seg en runde i maskinen...hvis jeg orker. :P ;)

Kan vel støvsuge litt med den lille greia på støvsugeren og tørke litt over med vann på det som tåler vann?

Vår vogn hadde stått i 6 år, så mannen tok av all tekstil og vasket i maskinen. Nå ser den ut som ny :)

Last edited:
Vi har kjøpt brukt sportsvogn, så på den har vi tatt av alle trekk og vasket i maskin. Blir litt annerledes når man kjøper fra ukjente, synes jeg. Kjøpte ny bagdel.:)

Vi har kjøpt brukt sportsvogn, så på den har vi tatt av alle trekk og vasket i maskin. Blir litt annerledes når man kjøper fra ukjente, synes jeg. Kjøpte ny bagdel.:)
Ja da ville jeg også vasket alt!

Men er vår egen unge som har brukt den, så da vet jeg at det ikke er annet enn støv i den. ;)

Min har stått ute i uthuset og støvet ned :( så jeg tok av alt som kunne taes av og vasket delene i maskinen. Resten av vogna spylte jeg og vasket med bilshampo xp Ble fin som ny ;p

Back
Topp