Vaske vogn

MagMetal

Betatt av forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
❤ Juliskattene 2018 ❤
Hei jenter, jeg lurer på hva jeg kan bruke og hvordan jeg kan vaske vogn:) særlig bagen og kalesjen..på en av bloggene fant jeg tipset om å bruke nylonvask..skulle være tilgjengelig i vanlige butikker men nei fant den ikke, er det noen der ute som her peiling hvor man kan få tak i nylonvask?:)

Jeg brukte nylonvask, tror det var på rema 1000 jeg fant den.
Og madrassen vasket jeg med parfymefri milo ull og silke i en balje og skylte den godt i dusjen oppå en skittentøyskurv av plast da det ble tungt å holde den når den var full av vann [emoji28]
Kalesjen tok jeg også i dusjen med nylonvask og svamp.
Til bagen brukte jeg en bøtte med vann, litt nylonvask og en svamp. Eventuelt gå over en gang til med en klut og rent vann etterpå.
Min vogn har noen detaljer av hvitt syntetisk skinn som jeg rengjorde forsiktig med sånne såkalte magiske svamper :p

Jeg brukte nylonvask, tror det var på rema 1000 jeg fant den.
Og madrassen vasket jeg med parfymefri milo ull og silke i en balje og skylte den godt i dusjen oppå en skittentøyskurv av plast da det ble tungt å holde den når den var full av vann [emoji28]
Kalesjen tok jeg også i dusjen med nylonvask og svamp.
Til bagen brukte jeg en bøtte med vann, litt nylonvask og en svamp. Eventuelt gå over en gang til med en klut og rent vann etterpå.
Min vogn har noen detaljer av hvitt syntetisk skinn som jeg rengjorde forsiktig med sånne såkalte magiske svamper :p

(Men dette var før det ble så fint vær ute, så hadde kanskje vasket den utendørs nå)

Var ikke alt man kunne ta av vogna her, så jeg har tørket over alt med klut + spylt av de delene jeg kunne montere av og som lar seg tørke.

Madrass + madrasstrekk osv. har jeg vasket med parfymefritt vaskemiddel.

Back
Topp