Vaske vindu? *Insp*

Vinterbaby2012

Elsker forumet
Noen som har et godt råd for rene vinduer UTEN striper??? Jeg vasket vinduene i går, men det ser jo helt jæ... ut[:@] Why????

Hva bruker du når du vasker dom da?

Her bruker vi bare litt grønnsåpe og salmiakk. Vasker med nal m/"klut" (husker ikke navnet!) rundt og drar av vannet med nal etterpå. Ingen striper eller merker [:)]

Jeg bruker sånn eh hva heter det? nylon vask? eller ?

Og nal

Jeg har fra tak til gulv vinduer og sjøsprøyt mitt på de men de blir alltid fine med det!

Jeg har brukt sånn jif vindusvask eller salo og salmiakk. Blir aldri bra altså, skjønner ikke hva jeg gjør galt[8|]

jif er no drit!
Har aldri virket her hjemme hvertfall

Jeg sverger til NYLONVASK. Plagdes med det samme som deg. Men så kom mamma med det gode tipse.
Du får kjøpt det på daglivarebutikk :)

ORIGINAL: hoppsideisi1

Jeg sverger til NYLONVASK. Plagdes med det samme som deg. Men så kom mamma med det gode tipse.

det var det det het ja!!
Ja jeg er enig

Er det et vaskemiddel eller? Og hvordan gjør du det? Klut? Nal?

Har du vasket vinduene når sola står på? Da kan iallefall sola tørke opp vannet før du får tørket det bort og da blir det striper etter vaskefilla. Men nå vet jeg jo ikke om det er det som er problemet hos deg.

ORIGINAL: giggsy

Har du vasket vinduene når sola står på? Da kan iallefall sola tørke opp vannet før du får tørket det bort og da blir det striper etter vaskefilla. Men nå vet jeg jo ikke om det er det som er problemet hos deg.

Ja, jeg gjorde det[8|] Kanskje prøve når sola er vekke da??[:D]

ORIGINAL: Linnea sin mamma

Det er en tube med krem. Den er hvit, med blå og rød skrift om jeg ikke husker feil :p
Så står det på tuben hvordan man blander den ut. Så vasker jeg med en klut, å avslutter med nal :)

ORIGINAL: Linnea sin mamma

Det er en tube med krem. Den er hvit, med blå og rød skrift om jeg ikke husker feil :p
Så står det på tuben hvordan man blander den ut. Så vasker jeg med en klut, å avslutter med nal :)

Takk for tipset, det skal prøves[:D]

ORIGINAL: Malin A

Jeg bruker sånn eh hva heter det? nylon vask? eller ?

Og nal

Jeg har fra tak til gulv vinduer og sjøsprøyt mitt på de men de blir alltid fine med det!

Samme her!!

Svigermor er en reser på vindusvask, og hun bruker bare salmiakk i vannet, sammen med pusseskinn og nal blir det alltid bra!! Lykke til! [:)]

Back
Topp