vaske vaskemaskinen !?

krogenbaby

Elsker forumet
ja, hvordan vasker jeg vaskemaskinen? hehe!

den er skitten i skuffen der jeg har vaskepulver og skyllemiddel.

Og har hørt at noen setter på en vask uten tøy i, og slenger oppi klorin i skuffen ??

Sambo tok ut hele skuffen han, og fikk rengjort den skikkelig da. Vet ikke hvordan han fikk den løs, men det var visst ingen heksekunst[:D]

Jeg tar ut den greia jeg og rengjør den i dusjen. Og når det er gjort, så setter jeg på en 90 graders vask uten klær. Når jeg har husket å kjøpe, så bruker jeg OMO maskinrens.
De kamrene må rengjøres for seg selv, det klarer ikke vaskemaskinen å "spyle" rent selv.

ORIGINAL: rampens mamma

Sambo tok ut hele skuffen han, og fikk rengjort den skikkelig da. Vet ikke hvordan han fikk den løs, men det var visst ingen heksekunst[:D]

tar ut skuffen ja[:)] gjør det ofte jeg.. hender jo det klumper seg nedi der..

Bare å trykke ned den "tunga" som stikker ut, og dra ut skuffen.[8D][;)]

Åkai!! :D da får jeg prøve å røske ut den skuffen uten å ødelegge hele driten ;P hehe! :D
og kanskje kjøpe sånn maskinrens !

takk for svar!!!

ORIGINAL: FrøkenLøken

tar ut skuffen ja[:)] gjør det ofte jeg.. hender jo det klumper seg nedi der..

Ta ut skuffen og vask den manuelt, og så får man vel kjøpt maskinrens for vaskemaskin også, på matbutikken? [:)]

ORIGINAL: toneany

Ta ut skuffen og vask den manuelt, og så får man vel kjøpt maskinrens for vaskemaskin også, på matbutikken? [:)]

har skrubba skuffen ;D !!

deilig å få gjort sånn.. :)

Kjør maskinrens fra omo eller vanlig vaske pulver på høyest mulig grader uten klær, det fikk vi beksjed om da vi kjøpte ny maskin [:)]

Back
Topp