Vaske vaske

Love4two

Forumet er livet
Synes jeg ikke gjør annet enn å vaske maskiner på maskiner med klær jeg nå [&:]
Thea kommer hjem fra bh med masse møkkete utklær, så møkkete har de aldri vært tidligere vært [8D][:)]

Er det bare meg som er litt for "hysterisk" i forhold til sand og møkk, eller er det noe med alderen, at de nå leker mere og gjerne der møkka er?? [8D][:D][8D]

Prøvde å bare skylle av regntøyet hennes her en dag, men det så jo ikek ut som jeg hadde gjort no med det da det hadde tørket [&:] Må jo baer slenge det i vaskemaskinen da [&:]

Hva gjør liksom dere?

Vasker endel klær ja.
..

Er det ikke skyllemiddel det ikke tåler da??
Ble litt i tvil [8|]

Jeg synes ikke det blir noe rent hvis ikke tar det i maskinen [8|]
Men samtidig så er det noe dritt å vaske det så ofte som jeg gjør. Regntøyet blir skrellet av barna og dyttet oppi en pose, så jeg må jo bare gjøre noe med det når vi kommer hjem [:'(] Det er sausa inn med sand og søle [:'(]

Husker ikke helt jeg, men jeg vasker det ikke så ofte ihvertfall. Er langt fra hysterisk når det gjelder møkk jeg da[8D] koser meg mest når jeg sitter og graver i jorda jeg vet du[8D][8D]

Tihihi [:D] Ja det er vel meg som da heller HATER møkk, sand, grus, gjørme og annet bløt skitt [8D]
I dag var Thea møkkete på ulltrøya og dermed også ryggen [:o] Hun hadde stått under en et tak eller noe sånt, der det rant vann [&:] Da rant vannet ned på hodet og ned nakken [&:] Ser ikke ut til at frøkena mi er like "hysterisk" som meg [8D]

Syns ikke disse regndressene blir helt rene i maskinen heller jeg. Er jo helt utrolig hvor møkkete Kian er for tiden. Er jo bare moro at han koser seg i søla, men jaaa,.. det er mye skittvask for tiden.
Jeg bruker en del våtservietter på dressene. Tørker av det værste sånn i ukedagene og vasker i helgene.

Her må regndressene skylles og vaskes, for de blir bare vrengt av henne og stappet oppi en pose. Da er det møkk på utsiden og innsiden [&:]

Back
Topp