Vaske vanlige klær i milo??

*Queen*

Elsker forumet
Kan man vaske vanlige klær i milo? Slik at de blir myke og gode?

Er tom for skyllemiddel og har jo selvfølgeli verdens største dunge med klær.!

Butikken er ikke ett alternativ da jeg har en influensasyk unge.:)

du kan jo vaske klær uten tøymykner uten at de blir stive. men du kan helt sikkert bruke milo også

Syns de blir stive vis man ikke har tøymykner.. Ser jo bare på dongeri buksene stiv som en stokk :)

men jeg får prøve milo å håpe at det blir mykt..

Stod på milo flaska at den kan brukes som tøy mykner.
Så på det bare for noen dager siden.
Jeg hiver det oppi med det andre vaskemidlet jeg da, hodet mitt sier at det blir liggende mindre såpe igjen da.
Men klærne blir mykere.

ORIGINAL: Emsn

Syns de blir stive vis man ikke har tøymykner.. Ser jo bare på dongeri buksene stiv som en stokk :)

men jeg får prøve milo å håpe at det blir mykt..

okay , ser jo den. prøv milo og kryss fngrene[:)]

Jeg prøvde det en periode, etter tips jeg fikk fordi jeg synes klærne ble fort slitt... Men min erfaring er at det ikke blir skikkelig rent pluss at klærne blir sånn seige nesten.

ORIGINAL: Labambie

Jeg prøvde det en periode, etter tips jeg fikk fordi jeg synes klærne ble fort slitt... Men min erfaring er at det ikke blir skikkelig rent pluss at klærne blir sånn seige nesten.

hm ja det hørtes jo ikke så bra ut da.. Ender kanskje opp med å vaske de på nytt da..!

ORIGINAL: Labambie

Ante meg, derfor blander jeg bare en liten dert med milo sammen med annet vaskepulver.

Til klær med stretch skal man ikke bruke tøymykner da det ødelegger stretchen.

ORIGINAL: esilenot

ORIGINAL: esilenot

Har ALLTID brukt tøymykner på alt av klær foruten dongeri.
Å klærne mine er ikke ødelagt så da fortsetter jeg med det.::P

vasker alltid jeans etc med milo,ogandre plagg som jeg er redde for,blir mye emr skånsomt behandlet med milo føler ejg. tøymykner er fy fy,det gjør at klærne til slutt nermest går i oppløsning

Back
Topp