Vaske "Urban" voksipose?

Jegogde2guttamine

Elsker forumet
Jeg skal vaske voksiposen og merkelappen der vaskehenvisningen står er akkurat sydd inn sånn at jeg ikke ser det.

Sååå - maskinvask på hvor mange grader? Hva slags vaskepulver?

Noen som vet?

æ vaska min pose for ei uka sidn å vaska den på 30grader, med omo pulver:) gikk helt fint hængte den opp litt våt så den fikk tørke åver 2 daga:)

40 grader. Nøytralt vaskemiddel uten optisk farging og blekemiddel. Dosering: 1/2 dose av vanlig vask. Tørkes opptil 120 grader. bør tørkes i tørketrømmel med tennisballer. Ved annen tørking bør posen ristes flere ganger til den er helt tørr.

Jeg trodde den underdelen (den delen de ligger på) måtte renses? Det sa hu dama på butikken hvor jeg kjøpte den ihvertfall..

æ vaska underdelen på pose nr 2 i vår til elste jenta mi å det gikk å helt fint i maskin deffor æ vaska den andre posen i forje uka utn problem:) æ brukte ikke tennisballa å æ resta den ikke masse å tørka den ikke på 20 grader, men hengte den opp når den va ganske våt i taket på vaskerommet mitt på ei snor, æ vaska den på 30 grader på helt vanlig vask:)

Takk for svar!

Da blir det vasking av voksipose i morra (vaska lammeskinnet i dag og ulltøyet...hehe, forbereder høsten/vinteren).

bunnen skal vel støvsuges/fryses hørte jeg.... eller renses ja.

Den skal ikke vaskes i maskin.

Back
Topp