Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sjekkes ut! Det følger ikke med avgasser av trikset?Bakepulver trikset. Søk på google. Heeelt fantastisk! Ovnen blir som ny og du slipper å skure!!![]()
Tror der var litt advarsler om det, etter bakepulvertrikset gikk sin seiergang! Ville googlet det!Sjekkes ut! Det følger ikke med avgasser av trikset?Gravid serru!
![]()
Neinei. Det skal være helt trygt! Mye bedre enn disse sprayeneSjekkes ut! Det følger ikke med avgasser av trikset?Gravid serru!
![]()
Det var salmiakk triks det var advarsler pga farlige avgasser ;-)Tror der var litt advarsler om det, etter bakepulvertrikset gikk sin seiergang! Ville googlet det!
Ja, stemmer, det var det det vqr!Det var salmiakk triks det var advarsler pga farlige avgasser ;-)
Ikke lett å huske alt hele tiden, er jo så mange kjerringsråd ute og gårJa, stemmer, det var det det vqr!![]()
![]()
Inni ovnen?våtservietter... tok det jeg hadde tilgjengelig når jeg hadde sølt.. funket som bare det her hvertfall, men vask over med varmt vann etterpå
kan nok hende fordi jeg vasker den hver 14 dag... hahaInni ovnen?Da har du ren ovn altså
![]()
Haha! Sjukt! Du er den fødte husmor!kan nok hende fordi jeg vasker den hver 14 dag... haha![]()
hahahaHaha! Sjukt! Du er den fødte husmor!