Vaske seg nedtil

tipp

Forumet er livet
Nå har jeg ikke gjort annet enn å skylle meg nedtil siden Melinda ble født.Dvs 18 dager. Hva gjør dere. Og når begynte dere å vaske dere nedtil. Da tenker jeg på med asan eller dr. Greve og sånne ting.

Jeg føler meg helt fin der nede, så det skal vel kunne gå an etterhvert

Jeg vasker vel ganske lite med såpe der nede egentlig... Jeg bruker vaseline intensive care uten parfyme og sånn. Og det har jeg gjort hele tiden. Ikke skrubba da, men vaska litt sånn forsiktig rundt liksom [;)]

Så da trenger jeg ikke å ta med Asan på Føden??? Har lurt litt på det, for det er jo rimelig ømt der nede.

Skulle nesten ikke trodd at jeg har født før.... Men føler det er så lenge siden, at jeg har glemt alt!!!!!!

[:)][:)][:)][:)][:)]

bruker vanlig såpe jeg og har gjort det en stund. går helt fint det[8D]

Jeg har ikke brukt noe såpe etter fødselen, 4 uker siden idag. Har ikke turt fordi fødselslegen ga beskjed om at jeg kun skulle skylle med vann. Og at man egentlig aldri skal bruke såpe der, men det kommer jeg nok til å gå tilbake til altså [:)] Psyker meg opp til å ta en kikk der nede i løpet av første dagene, siden jeg ikke kjenner noe ubehag lenger...

Tok en titt der nede igår...Stakka hønen min[&:] Se at hun har gått igjennom noe ja.Eller hatt noe som er gått igjennom seg..[:D]

Men da jeg fikk sett hvordan det så ut og sånt, så hoppet jeg i dusjen og tok frem dr.Greve og fikk vasket. Å Guuud det var godt. Følte meg plutselig ren. En herlig følelse

ORIGINAL: Tante Sofie

Så da trenger jeg ikke å ta med Asan på Føden??? Har lurt litt på det, for det er jo rimelig ømt der nede.

Skulle nesten ikke trodd at jeg har født før.... Men føler det er så lenge siden, at jeg har glemt alt!!!!!!

Nei, tror du kan la den være hjemme. Tok med meg Dr.Greve på føden, og den var like full da jeg kom hjem. Blir nok bare skylling med vann der oppe tenker jeg

ORIGINAL: tipp

ORIGINAL: Tante Sofie

Nei, tror du kan la den være hjemme. Tok med meg Dr.Greve på føden, og den var like full da jeg kom hjem. Blir nok bare skylling med vann der oppe tenker jeg

Regnet med det. Takk for svar![;)]

Jeg vasker meg med den ny sano to ganger om dagen.Føler meg aldri rennnnnnnnnnnnnnnn[&:]

Back
Topp