Vaske saueskinnet?

snuppesnellamamman

mamma med mange interesser :)
Dere som har barn fra før, vasker dere skinnet til neste baby kommer? Tror jeg vasket mine når jeg la de unna, men det er jo fort gått 1år ca siden de ble brukt sist.... Eller skal man bare invester i et nytt? Syns det er litt råflott liksom..

Ja er enig at det blir for flott å måtte kjøpe alt nytt :-) Her har jeg vasket det i maskin, og så hadde det seg en runde i tørketrommel. Da ble det mykt og slapp å børste :-)

Har ikke tørketrommel, så løsningen blir vel å børste det ja:) mn da skal de opp av kjelleren å få seg en vask snart :)

Nei. Kommer til å fryse og lufte det. Syns de blir så stygge av å vaske de. De er jo veldig "renslige" i seg selv.

Kjøpte på barnas hus sist, de må/bør helst være korthårete, og så naturlige som mulig ( skånsomt garvet) så er de tipp topp til baby :)

Jeg vasker de små skinnene (hadde to til andremann), husk bare å bruke vaskemiddel som egner seg for å vaske skinn. Ellers har guttene hvert sitt store og regner med at lillerusket får et av farmoren og farfaren til jul hun også, guttene bruker sine selv, dvs. de gjorde i hvertfall det i vinter.

Vi kjøpte de små på barnas hus og de store er fra nøstebarn.

Har både et nytt og ett fra forrige. (Skal ha ett i senga og ett i vugga, i hver sin etasje). Kommer til å vaske begge, har kjøpt en egen såpe som visstnok skal være bra...

Back
Topp