Nå har vi hatt en visning å det kom to stk. Veldig interesserte begge to, men tror ikke det kommer bud fra de med det første.
Istad var jeg ute å kom gående på parkeringsplassen utforbi oss for jeg hadde vært på butikken en tur. Da står det en mann å snakker med ett par naboer av oss. Han ene naboen sa at han her ville komme på visning for å se leiligheten, for han hadde akkurat vært rundt leiligheten, ved terrassen og fellesområdet å sett (ikke kikka inn i leiligheten altså, bare rundt), og han var interessert i leiligheten vår. Jeg fikk snakket med han å sa at de bare måtte komme å se på leiligheten om de ville. Han spurte når neste felles visning var, noe jeg ikke vet ennå, men jeg sa at det ikke var noe problem å ordne privatvisning om han var interessert i det. Han skulle snakke med megler om det.
Så nå som jeg er forberedt på at det kan komme en privat visning etterhvert så lurer jeg på, vasker man like mye som til en felles visning?
Skjønner så klart at det skal være ryddig og rent, men skal det være helt likt som på felles visningen?