Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tihi <3Vasker også i går var hele stativet fult av blått, så nå kan det ikke bli jente
Babyhud kan være veldig sensitiv, så for å unngå utslett bruker vi blenda sensitiv Det er jo bare å prøve med det du bruker til vanlig, og får babyen utslett/irritert hud så kan du heller bytte og se om det hjelper. Det er ofte parfyme i vanlig vaskemiddel. Tøyet blir også mykere om du bruker flytende vaskemiddel istedet for pulver syns jeg Bruker ikke noe særlig tøymykener/skyllemiddel fordi jeg har sensitiv hud selv.Eg har og tenkt å vaska alt til babyen....
Men veeeeldig usikker på om eg må/bør kjøpa ett mildt vaskemiddel som neutral/lignande.....
De burde jo ikkje væra nødvendig?
Eg har og tenkt å vaska alt til babyen....
Men veeeeldig usikker på om eg må/bør kjøpa ett mildt vaskemiddel som neutral/lignande.....
De burde jo ikkje væra nødvendig?
Jeg og. Tenkte bytte ut vaskemidler nå så vi kommer oss rundt på det meste av klær, håndklær, sengetøy osv før baby kommer Eneste som er kjipt er at man ikke får den deilige skyllemiddel-lukten, men til gjengjeld får man babylukt i husetVasker alt før bruk. Og bruker Neutral skyllemiddel til alt, både klær, håndklær og sengetøy
Jeg har lest at man vurde vaske alt av babyklær 3 ganger før det brukes, pga noen stoffer... kommer nok ikke til å gjøre det da, tar jo så lang tid
Var det jeg og tenkte..hadde visst noe med kjemikalier eller noe i den dur å gjøreTre ganger?
Det virker da litt voldsomt.
Jeg har lest et sted at det tar opptil syv vask før alt av kjemikalier er ute av klærneVar det jeg og tenkte..hadde visst noe med kjemikalier eller noe i den dur å gjøre