Vaske møkkete katter?

x1xBitzyh

Forumet er livet
Har en liten gutt her som opprindelig hadde hvite sokker på seg, men nå er beina mørkegrå![X(] Synes ikke noe om å ha en skitten katt i huset som jentungen i tillegg går å kysser på[8|]

Hva gjør dere? Bare lar katta gå sånn?[8|] Eller hva er trikset for å få de hvite beina tilbake? (og alt annet møk)

vi måtte dusje katten vår en gang,fordi en hannkatt hadde markert seg på henne og hun stinket verre en fy....
brukte vår egen shampoo og vasket stakkars dyret.

Hun likte det ikke. Vi hadde på kattesele sånn at hun ikke skulle stikke av fra dusjen....hehe

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

vi måtte dusje katten vår en gang,fordi en hannkatt hadde markert seg på henne og hun stinket verre en fy....
brukte vår egen shampoo og vasket stakkars dyret.

Hun likte det ikke. Vi hadde på kattesele sånn at hun ikke skulle stikke av fra dusjen....hehe

pusen her vet hva som skjer inne i dusjen så det er ikke lett! prøvde å få sambo til å hjelpe men han turde faktisk ikke ta i katta[8|][8|] med god ide å bruke sele!! se om jeg finner noe

Husker når jeg bodde hjemme og skulle vaske katten vår. Da var det først og fremst av med alle klær. Spylte han våt og deretter vasket han. er lurest å kjøpe shampo i dyrebutikk siden vår shampo kan fjerne fettlaget (eller noe) som de ha i pelsen eller huden.(er så lenge siden dette,så jeghusker egentlig hva som ble fjernet hvor)

Nå hadde vi et gasnke så lite bad,så var ikke noe problem å ha han løs der. men om det er et stort bad,så er nok en sele tingen.De står ikke akkurat i ro[&:]

Men du kan jo se om katten din ikke vasker seg selv i første omgang.Hvis det ikke hjelper,så hadde jeg nok plassert han i dusjen

prøvde en gang å vaske en av kattene vi hadde da jeg var liten og fant da ut at katter kan klatre på fliser vist[8D]... ville ha vasket katten jeg... men ville nok vært to... en til å holde og en til å vaske

Har vasket henne noen ganger, da har vi brukt dyreshampo på henne.
Holdt henne fast i dusjen og tvangsvasket henne. hun gav opp etter en stund og bare lot meg holde på, etterpå var ikke jeg så veldig poppulær men det gikk over etter hvert.
Følte meg litt brutal, men vår ellers hvite katt var blitt helt grå. Ene gangen hadde hun klart å få masse maling over seg, da satt hun faktisk i ro og lot meg spyle henne.

Bestemor hadd alltid e våt klut klar når katta kom inn, åsså tørka ho av katta under potan. Vess katta e skikkeli skitten, så hadd æg dusja den, vess ikke så hadd æg tatt en fukti handduk å pakka den inn i å prøvd å fli ren den mest muli på den måten.

Katten vår datt i do en gang, da tok jeg dusjen fatt... han var ikke så veldig glad for det akkurat, og stritta i mot...

ORIGINAL: tipp

Husker når jeg bodde hjemme og skulle vaske katten vår. Da var det først og fremst av med alle klær. Spylte han våt og deretter vasket han. er lurest å kjøpe shampo i dyrebutikk siden vår shampo kan fjerne fettlaget (eller noe) som de ha i pelsen eller huden.(er så lenge siden dette,så jeghusker egentlig hva som ble fjernet hvor)

Nå hadde vi et gasnke så lite bad,så var ikke noe problem å ha han løs der. men om det er et stort bad,så er nok en sele tingen.De står ikke akkurat i ro[&:]

Men du kan jo se om katten din ikke vasker seg selv i første omgang.Hvis det ikke hjelper,så hadde jeg nok plassert han i dusjen

katta har ikke vasket potene på... noen uker..[&o] fikk en svart dusj! men like grå på føttene er han[8D]

Back
Topp