Vaske kosebamser?

• Trådstarter Trådstarter RoseBusk
  • Opprettet Opprettet
R

RoseBusk

Guest
Vordan vasker du kosebamser? De med ris i kan man vel ikke ta i maskinen?

Vaskes kun ved behov. Som i praksis betyr omgangssyke. Og da får de tåle maskin eller.... Vi har vel ingen med ris da

De mest populære vaskes 1-2 ganger pr. mnd., eller oftere ved behov. ☺️ De vasker jeg på 40 grader i maskina, så som regel i tørketrommel etterpå. Resten av bamsene tar jeg 1-2 ganger i året. Vi har kun én med ris, men der kan fyllet tas ut, og resten vaskes som vanlig. :)

Vaskes når jeg syns de bør ta seg en tur i vaskemaskinen. Tror jeg har de inne på 40-50 grader. Har ingen med ris inni.

Har ingen med ris i, bare kuler. Og de vaskes i maskin ved behov. Det er tre bamser som må være med over alt[emoji28] resten tas innimellom.

Har ingen med ris så det vet eg ikke. Men vanligt bamser vaskar eg i vaskemaskin

Vaskes ved behov her i huset som tilsier aldri ..... bamsene er som regel på pynt i et hjørne gutta boys har ennå ikke vist noen interesse

Jeg kjører dem i maskina :)

Velger håndvask-programmet og vasker bare ved behov :) Har ingen med ris :)

Vasket alle bamsene vi hadde fått på 30grader før baby fikk ha de. Ble poppis ved fem måneder og da putter de jo alt i munnen. Har ingen med ris i.

Her har vi kun vasket bamser når det har vært uhell på de (les: omgangssyken) og da etter vaskeanvisning.

Og ene bamsen til eldste her, en Kaloo bamse har ris lignende masse inni som hadde vaskeanvisning med 40 grader. Den ble vasket mye når den var i bruk....

Øø oisann. Vasker yndlingsbamsen kanskje 1 gang i mnd fordi den blir skitten av mat/godteri. Har vasket et par andre fordi de har blitt sølt på:p

Jeg putter de i maskinen med annet tøy og vasker. 40 grader, men hadde ikke vært redd for å velge 60. Bamser med kuler i hadde jeg vasket vanlig, vet ikke med ris. Hvis det er varmepute bør man kunne ta den ut..

Håndvaskes :) i maskinen ;) eller på 40

Back
Topp