Vaske klær

Juli2015&Mai2018

Flørter med forumet
dere som har barn fra før, vasker dere alle de klærne som nå blir tatt i bruk igjen? De blir jo vasket før man pakker de vekk, her er det snakk om litt over to år, har vært i helt tette vakuumposer og lukter bare nyvasket :-)

Hvis de lukter nyvasket hadde jeg nøyd med med å bare lufte dem litt.

Ja er 1 år og 8 mnd mellom mine barn. Vasket da noe på vanlig vask og noe på hurtigvask. Blir lengre mellomrom denne gangen og har vasket klart nøytralt tøy og sengesett. Vasket ikke sengesett mellom de andre, siden det knapt hadde ligget nyvasket i noen mnd.

Jeg vasket alt, noe bare på hurtigvask og noe på vanlig vask, selv om alt var rent da det ble pakket ned i plastkasser etter storesøster. Liker rett og slett bare tanken på at alt som puttes ned i stellekommoden til lille er helt nyvasket [emoji4]

Jeg vasker på nytt, selv om det har vært pakket godt inn. Har gått nesten 3,5 år...

Vi har arvet alt av klær etter en nevø som nå er 8 mnd. Jeg orket ikke å vaske det opp igjen siden det bare er noen få mnd siden sist det ble brukt, og klærne har ligget i tette poser/lukket skap siden.

Vasket opp alt etter storebror. Blir 16mnd mellom dem

Ja..på kortprogram bare....over 3år siden de var i bruk her..

Vasker alt her og. Det meste blir nok vasket på hurtigvask bare for å «friske» det opp litt. 22mnd mellom.

Back
Topp