Hvorfor i all verden er det en som ikke liker innlegget mitt
Andre gang på et random innlegg denne uken 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ihvertfall ikke ut som jeg trenger å kjøpe noe mertrenger bare litt ull. Førstemann var sommer baby så hadde ingen ull
Når dere vaske klær - vasker dere på 60 grader eller 40? Tenker da på bomullsklær og ikke ullLeste litt rundt og mange som sier man må vaske klærne før bruk to ganger på 60 grader. Synes dette virker litt i overkant eller? Hva vet jeg - har aldri gjort dette før
![]()
Hvorfor i all verden er det en som ikke liker innlegget mittAndre gang på et random innlegg denne uken
![]()
Er nok det hehe.. Bare stussa litt på om jeg hadde sagt noe skikkelig rart hehehe..Får av og til også slike, tror det bare er at noen bommer når de er inne fra pc eller noe. Type "uenig" når man spør om noe, eller andre mer random ting som ikke passer inn.
måtte luke ut en del siden storebror ble født på den varmeste sommeren på flere år, og gikk stort sett i kortermet de første ukeneVasket alt vi har arvet og det vi hadde fått til da for snart fire uker siden, da hadde vi akkurat kjøpt kommode å legge ting i. Har samme system som flere her, med en skuff til hver størrelse.
Har fått og kjøpt litt mer nå, men venter en stund til med å ta neste runde i vaskemaskin. Jeg tenkte det skulle være så koselig å vaske barnetøy, men selv om det var søtt på snora var det møkk kjedelig...
Hihi, hater å brette klær! Og babyklær er litt pes fordi de tar så stor plass på stativet. Mange små plagg, mye plass i bredden i stedet for i lengden
Men godt å føle at ting er klart da![]()