Vaske klær

Hvorfor i all verden er det en som ikke liker innlegget mitt :laughing002 Andre gang på et random innlegg denne uken :confused013

Åå jeg vil begynne, men føler samtidig at det er litt for tidlig :o Kanskje til uken :-)

Ser ihvertfall ikke ut som jeg trenger å kjøpe noe mer :D trenger bare litt ull. Førstemann var sommer baby så hadde ingen ull

Samme her, enda førstemann var gutt og det er jente som kommer til oss nå. Garderoben bærer preg av at det er sommerbaby jeg hadde sist ja ;)
Vasket småklærne å la i kommoden hennes i helga

Når dere vaske klær - vasker dere på 60 grader eller 40? Tenker da på bomullsklær og ikke ull ;) Leste litt rundt og mange som sier man må vaske klærne før bruk to ganger på 60 grader. Synes dette virker litt i overkant eller? Hva vet jeg - har aldri gjort dette før :p

Når dere vaske klær - vasker dere på 60 grader eller 40? Tenker da på bomullsklær og ikke ull ;) Leste litt rundt og mange som sier man må vaske klærne før bruk to ganger på 60 grader. Synes dette virker litt i overkant eller? Hva vet jeg - har aldri gjort dette før :p

Hvis alle klærne man skal vaske tåler 60, tar jeg kanskje en runde på det. To omganger syns jeg var overdrevet. Normalt vasker vi klær på 40 grader.

Hvorfor i all verden er det en som ikke liker innlegget mitt :laughing002 Andre gang på et random innlegg denne uken :confused013

Får av og til også slike, tror det bare er at noen bommer når de er inne fra pc eller noe. Type "uenig" når man spør om noe, eller andre mer random ting som ikke passer inn.

Får av og til også slike, tror det bare er at noen bommer når de er inne fra pc eller noe. Type "uenig" når man spør om noe, eller andre mer random ting som ikke passer inn.
Er nok det hehe.. Bare stussa litt på om jeg hadde sagt noe skikkelig rart hehehe..

Her er alt klart i kommoden. 1skuff til 56, en til 62 og siste til 68. Dressene og de finere settene har jeg hengt opp på stang åsså lagt tøffler, huer, sokker, vanter på hylla under.... Jeg roter i det ca en gang i uka, gleder meg sånn til å få det på<3

Maskin nr. 2 i gang:happy: måtte luke ut en del siden storebror ble født på den varmeste sommeren på flere år, og gikk stort sett i kortermet de første ukene:p ser jeg mangler litt ull, men satser på å få litt av det i barselgaver:) har bare vasket det brukte tøyet på 30° da det strengt tatt er rent, bare lukter litt pappeske:p

Vasket alt vi har arvet og det vi hadde fått til da for snart fire uker siden, da hadde vi akkurat kjøpt kommode å legge ting i. Har samme system som flere her, med en skuff til hver størrelse.

Har fått og kjøpt litt mer nå, men venter en stund til med å ta neste runde i vaskemaskin. Jeg tenkte det skulle være så koselig å vaske barnetøy, men selv om det var søtt på snora var det møkk kjedelig...

Vasket alt vi har arvet og det vi hadde fått til da for snart fire uker siden, da hadde vi akkurat kjøpt kommode å legge ting i. Har samme system som flere her, med en skuff til hver størrelse.

Har fått og kjøpt litt mer nå, men venter en stund til med å ta neste runde i vaskemaskin. Jeg tenkte det skulle være så koselig å vaske barnetøy, men selv om det var søtt på snora var det møkk kjedelig...

Hihi, hater å brette klær! Og babyklær er litt pes fordi de tar så stor plass på stativet. Mange små plagg, mye plass i bredden i stedet for i lengden :p

Men godt å føle at ting er klart da :)

Back
Topp