Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg begynte for 3 dager sidensiden har det vert 2 maskiner til dagen (ull er inkludert men ja, hun har mye klær) nå er siste maskin unnagjort og jeg koser meg virkelig med bretting og opphenging <3
Men.. jeg føler ikke jeg klarer finne et godt system for hva som passer sammen, hva som egner seg som utendørsbruk og i vogn og at det skal være enkelt å finne frem.. noen tips?![]()
Synes dette er vanskelig selv... Men vi har gjort et forsøk på å få et system. Vi har en kommode på soverommet hans hvor vi har lagt alt av klær i samme str. i samme skuff. F.eks str 50 i den øverste, 56 i den neste osv. Planen er da at når 50 er for lite, har vi en ledig skuff til den neste str vi skulle mangle.
Vi har gjort det slik at alle skuffene er "inndelt" på samme måte. Slik at alle bodyer ligger helt til høyre i alle skuffer, strømpebukser og bukser i midten, pysjer helt til venstre osv. Slik at det er lettere å finne fram riktig plagg eller brette sammen rene klær og legge det på riktig plass.(spesielt for mannens del!)
Det blir sikkert et litt annet system når guttungen blir litt eldre og holder seg i samme str. lenge.
I tillegg har vi en skuff helt nederst hvor vi har lagt sengetøy, pledd, gulpekluter og andre ting som ikke er direkte klær.
Vi har også en skuff i gangen hvor vi har alt av "yttertøy". Altså alt ulltøy, bamsedresser, strikka klær, luer, tykkere sokker osv.
På denne måten er det lettere å kle han for hva vi skal akkurat den dagen, inneklær eller uteklær.
Gjenstår å se om dette systemet fungerer nå da!![]()