Vaske huset

Baby1988

Glad i forumet
Vasker dere huset hver uke eller blir det nå og da?
I dag har jeg styrt mye her hjemme. Alle vinduer er vasket innvendig og utvendig, støvet og kaninene er borte og gulvet er vasket. Vaskemaskinen durer også nede i kjelleren.
Syns det er dritkjedelig å vaske og styre her hjemme! :p Godt det ihvertfall er en uke til neste bøtteballett! :p

Så flink du har vært!
Nå er vi så heldige at vi har vaskehjelp annenhver uke. Utenom dette blir det sjelden tatt noen helgevask, bare hvis vi skal ha besøk eller noe :)

Åhh, vaskehjelp skal jeg også ha en vakker dag! :D

Prøver hver uke, men blir som regel annenhver uke gitt :-p ikke alltid det blir til helga heller, men iløpet av :-p

Vasker nok huset litt for sjelden :P

Vaskedame en gang i uka, takk å lov!! Rører ikke støvsugenren og vaskekosten! Men nå som sommeren kommer og sola ( forhåpentligvis) skinner på parketten, må jeg ta en runde selv også..

Vaskehjelpen vasker hver uke, verdt hver krone det koster :)

Jeg skal jammen meg også investere i vaskehjelp! Her blir det nok vasket litt for sjelden gitt, drar frem støvsugeren i et par ganger i uka, men har egentlig fått forbud mot det av legen min pga bekkenet.. Jeg støvsuger 1-2 ganger i uka og vasker ved behov..

Støvsuger og vasker gulv to til tre ganger i uken. Badet taes hver søndag. Klær blir vasket og brettet to eller tre ganger i uken.

Jeg skal jammen meg også investere i vaskehjelp! Her blir det nok vasket litt for sjelden gitt, drar frem støvsugeren i et par ganger i uka, men har egentlig fått forbud mot det av legen min pga bekkenet.. Jeg støvsuger 1-2 ganger i uka og vasker ved behov..
Da støvsuger du jo ofte i forhold til det jeg gjør! :p

Støvsuger noen ganger i uken.. Vasker gjør vi når behovet melder seg eller når vi skal ha besøk.. vasker klær/bretter klær daglig.. Rydder hver dag..

Back
Topp